* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. ورق لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

ورق های لاستیکی

ورق های لاستیکی

ورق های لاستیکی

ورق های لاستیکی

ما به عنوان یکی از تامین کنندگان و مبادلات ورق های لاستیکی در ایران، بیش از 35 سال است که محصولات لاستیکی را در سراسر ایران.

تمام ورق های لاستیکی ما در طیف گسترده ای از ضخامت ها در دسترس هستند و می توانند در رول های کامل، ورق های برش داده شده یا به شکل های سفارشی مانند واشر، نوار، پروفیل برش و آستین ساخته شده با استفاده از تکنولوژی CNC داخلی ما عرضه شوند.

با استفاده از تکنولوژی CNC ما را قادر به ساخت دقیق محصولات ورق لاستیکی خود را به تحمل سخت و دشوار بدون نیاز به ابزار جدید.

ما مقادیر وسیعی از مقادیر ورق های لاستیکی مانند مواد غذایی معتبر، مقاوم در برابر سایش و رطوبت های خاص مانند Viton را داریم. ما همچنین توانایی قالب 450mm² ورق های لاستیکی سفارشی در ترکیبات سفارشی را داریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورق های لاستیکی شخصی ما، لطفا روی دکمه “مشاهده محصول” کلیک کنید تا اطلاعات موجود در مورد ما، اطلاعات فنی و مشخصات تماس مواد غذایی (در صورت لزوم) را ببینید.

اگر مطمئن نیستید که کدام درجه از ورق لاستیکی برای درخواست شما مناسب است، ما یک جدول مقایسه دستی لاستیکی و مقیاس مقاومت شیمیایی در پایین این صفحه را برای کمک به تصمیم گیری شما آسان تر کرده ایم.

به طور خلاصه شما می توانید با تیم فروش فنی ما در صنایع خلیج تماس بگیرید تا مورد نیاز خود را مورد بحث قرار دهید.

برای بهره مندی از بهترین قیمت ها و تحویل رایگان بیش از 50 پوند (بدون مالیات بر ارزش افزوده)، می توانید تمام کالاهای استاندارد لاستیکی خود را آنلاین در PAR Direct خریداری کنید. برای شروع، روی دکمه خرید آنلاین کلیک کنید.

WhatsApp