* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. انواع تسمه نقاله های کشیدنی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

انواع تسمه نقاله های کشیدنی

انواع تسمه نقاله های کشیدنی

انواع تسمه نقاله های کشیدنی

در سری قبل در صنایع لاستیکی خلیج فارس از انواع تسمه نقاله برای شما عزیزان گفتیم.  در این سری به ادامه ی این بحث می پردازیم.

تسمه نقاله های کشیدنی / زنجیره ای / تله ها

تسمه نقاله های کشیدنی / زنجیره ای / تله ها سیستم های بارگیری مواد هستند که از دستگاه های مکانیکی متصل به اعضای متحرک، معمولا زنجیر یا کابل، برای کشیدن یا کشیدن محصولات استفاده می کنند. مشخصات اصلی شامل  نوع تسمه نقاله، پیکربندی کشیدنی / زنجیره ای / تله ظرفیت بار، و قدرت بالا ، و همچنین سایر الزامات الکتریکی را داراست. تسمه نقاله های کشیدنی / زنجیره ای / دوار در درجه اول در برنامه های حمل و نقل مواد برای کشیدن و یا تحویل محصولات مختلف به شیوه های مختلف استفاده می شود. تسمه نقاله های زنجیره ای برای اتصال به محصول استفاده می شود و به طور مستقیم توسط یک زنجیر حمل می شود و برای انتقال پالت ها یا سایر محصولات قابل حمل به کار می رود. تسمه نقاله های دوار برای استفاده از کابل ها یا زنجیر ها استفاذه می شوند، معمولا در کف یا بالای آن، برای حمل محصول به طور مستقیم استفاده می شوند یا بذای چرخاندن اجسام. تسمه نقاله های کشیدنی برای انتقال مواد فله ای در سطل ها، پرواز ها یا سایر لوازم جانبی استفاده می شود و می توانند نقاط تخلیه یا بارگیری چندگانه داشته باشند. تسمه نقاله های کششی لوله ای می توانند محصول را در هر جهت انتقال دهند.

تسمه نقاله بالابر

تسمه نقاله های بالابر سیستم های حمل و نقل مواد هستند که محصول توسط آن از سقف آویزان می شوند و از چرخ دستی ها یا حامل های زنجیر، کابل یا اتصالات مشابه استفاده می کنند. مشخصات کلیدی  نوع تسمه نقاله و پیکربندی، نوع کنترل و ظرفیت بار، و همچنین مشخصات مورد نیاز برق است. تسمه نقاله های بالابر در درجه اول در کاربردهای انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرند که در آن محصول باید آویزان شود، از قبیل خطوط خشک کردن لباس، خطوط رنگ، یا سیستم های دستکاری قطعات، برای خنک سازی و خنک کاری. پیکربندی های مختلف در دسترس است از جمله مسیر الکتریکی، تک چرخی، چرخ دستی، و همچنین  رمپی. بسته به کاربرد، تسمه نقاله های بالابر را استفاده می کنند. اکثر سیستم های تسمه نقاله بالابر در حال طراحی و کنترل هستند محصولاتی هستند که از آنها آویزان است.

تسمه نقاله پنوماتیک / خلاء

تسمه نقاله های پنوماتیک / خلاء سیستم های حمل و نقل مواد هستند که از فشار هوا یا خلاء برای حمل مواد یا اقلام در لوله ها و یا کانال های بسته یا در امتداد سطوح استفاده می کنند. مشخصات اصلی شامل  نوع تسمه نقاله یا پیکربندی، و فشار کار و همچنین نیازبه برق است. تسمه نقاله پنوماتیک / خلاء در درجه اول در موادی مثل جمع آوری گرد و غبار، دست زدن به کاغذ، تحویل بلیط، و غیره و در فرآیندهای مانند مواد شیمیایی، مواد معدنی، قراضه و مواد غذایی استفاده می شود. مواد برای تسمه نقاله بسته به رسانه ای که حمل می شود می تواند فلز یا غیر فلزی باشد. بسته به نیاز بار و باربری، اندازه های مختلف این نوع تسمه نقاله نیز موجود است.

تسمه نقاله رولر قدرتی

نوار نقاله غلتکی (Roller Systems) سیستم های حمل و نقل مواد هستند که از غلتک های نصب شده در فریم ها برای انتقال محصولات استفاده می کنند. مشخصات کلیدی شامل نوع درایو، ظرفیت بار، قطر غلتک و مواد، و ابعاد مرکز محور و همچنین نیاز به برق است. نوار نقاله های غلتکی عمدتا در برنامه های انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به حمل و نقل محصول دارند. انواع درایو های مختلف دارد که شامل کمربندها، زنجیرهای / چرخ دنده ها و غلطک های موتور است. بسیاری از برنامه های کاربردی از نوار نقاله غلتکی شامل دسته بندی مواد غذایی، تولید فولاد، بسته بندی و غیره

تسمه نقاله غلتکی

تسمه نقاله های غلتکی سیستم های بارگیری مواد هستند که از غلتک های نصب شده در فریم ها استفاده می کنند تا محصول را به صورت گرانشی یا به صورت دستی انتقال دهند. مشخصات اصلی شامل ظرفیت بار، قطر غلتک و ابعاد مرکز محور، همراه با طول و عرض کلی تسمه نقاله به عنوان مورد نیاز است. تسمه نقاله های غلتکی عمدتا در بارگذاری مواد مانند بارگیری اسکله ها، دست زدن به چمدان یا خطوط مونتاژ در میان بسیاری دیگر استفاده می شود و بسیار کاربرد دارند. غلطک ها حرکتی نیستند و با نیروی گرانشی کار می کنند، اگر تمایل دارید می توانید بعدا به صورت نصبی آن را به حالت افقی تغییر دهید این یکی دیگر از موارد استفاده از صنایع لاستیکی خلیج فارس است. تسمه نقاله بسته به برنامه کاربردی و فضای موجود در دسترس می تواند مستقیما یا منحنی باشد.

WhatsApp