* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. دیافراگم شیر برقی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

دیافراگم شیر برقی

دیافراگم شیر برقی

دیافراگم شیر برقی

دیافراگم شیر برقی

به عنوان یک پیشرو در صنعت و فن آوری، صنایع لاستیکی خلیج فارس  مهندسین طراح را قادر می سازد تا سیستم های و دستگاه های با کیفیت بالا را در صنایع مختلف مثل پمپ های گاز و مایع بسازند. صنایع لاستیکی خلیج فارس برا هر مشتری و هر محیطی درک و پیش بینی نیازهای آن  را برایشان در تمام صنایع و برای تولید قطعات لاستیکی، تسمه نقاله، ضربه گیر لاستیکی ، واشر سازی ، دیافراگم لاستیکی و دیافراگم شیر برقی انجام داده و با توجه به نیازشان پیاده سازی و استفاده از انواع مختلف قطعات و مواد تخصصی پیاده سازی کرده است.

دیافراگم شیر برقی

پمپ های مایع دیافراگم شیر برقی یک گزینه عالی برای مشتریانی هستند که می خواهند کنترل جریان بیشترب با انعطاف پذیری بیشتر برای ارائه تک سکته ها را داشته باشند. پمپ های مایع دیافراگم شیر برقی از صنایع لاستیکی خلیج فارس همچنین یک عملکرد شیر یکپارچه ای دارند که مانع جریان کنترل مایع در حالت خاموش (NC-valve) می شود. پمپ های انتقال مایع توسط موتورهای سیلندر عملکرد بالا و عمر طولانی مدت (تا 10،000 ساعت یا 250 میلیون سکته) را ارائه می دهند! اتصالات هیدرولیکی در دسترس است.

با ما برای خرید دیافراگم شیر برقی تماس بگیرید.

WhatsApp