* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. برس صنعتی غلطکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

برس صنعتی غلطکی

برس صنعتی غلطکی

برس صنعتی غلطکی

برس صنعتی غلطکی

برس صنعتی غلطکی که به آن برس صنعتی استوانه ای هم گفته می شود جزو پرکابردترین انواع برس ها می باشد که در اندازه های مختلف و با متریال های گوناگون ساخته می شود تا بتواند پاسخگوی نیاز تمام مشتریان باشد. برس صنعتی غلطکی معمولا در مدل های سینوسی، زیگزاگ، راسته کاشته و مارپیچ تولید می شود. از برس صنعتی غلطکی در صنایع مختلف می توان استفاده کرد.  برس صنعتی غلطکی به منظور گرد گیری و شستشو و زنگ زدایی  در ماشین آلات صنایعی از قبیل قالی شویی، کارخانه جات مثل فرش، موکت،شیشه، بتن، پنبه، چوب،نوپان، روغن ، رب و شستشوی میوه استفاده می شود. برس صنعتی غلطکی را می توان بر روی دینام هایی تا 2500 دور در دقیقه نصب کرد و از آنها استفاده کرد.

در تولید برس صنعتی غلطکی از متریال های مختلفی مانند پلی اتیلن و پ پ و پلی آمید و یا فلزی با رشته های سیمی و نایلونی و موئی و سنباده ای استفاده می شود که هر کدام از این برس صنعتی غلطکی را می توان در صنایع مختلف متناسب با نیاز خود خریداری و استفاده نمایید. گروه تولیدی و صنعتی خلیج با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید انواع برس صنعتی یکی از معتبر ترین تولید کننده های کشور است که توانسته است با استفاده از نیروی متخصص و کار آزموده و استفاده از ماشین آلات به روز و مدرن دنیا، انواع برس صنعتی و غلطکی را تولید و روانه بازار نماید.

قیمت های مناسب و رقابتی محصولات این گروه صنعتی و کیفیت بالای آنها توانسته است توجه مشتریان زیادی را برای خرید انواع برس صنعتی غلطکی به خود جلب نماید. شایان ذکر است که هدف اصلی این مجموعه همواره تولید محصولات و برس صنعتی غلطکی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است  و این را به خاطر داشته باشید استفاده از برس صنعتی غلطکی با کیفیت بالا می تواند بر کیفیت کار و تولید شما تاثیر مستقیم داشته باشد. همچنین برس صنعتی غلطکی با متریال مرغوب، دارای عمر مفید بیشتری می باشند که شما را در طولانی مدت از صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و یا تعویض برس صنعتی غلطکی در امان نگه می دارد. شما هم می توانید برای خرید برس صنعتی غلطکی و یا سایر برس های صنعتی از محصولات این مجموعه استفاده نمایید. برای خرید و یا استعلام قیمت انواع برس صنعتی غلطکی با متریال های مختلف و همچنین کسب مشاوره رایگان می توانید همه روزه با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

WhatsApp