* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. قیمت بوش لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

قیمت بوش لاستیکی

قیمت بوش لاستیکی

قیمت بوش لاستیکی

قیمت بوش لاستیکی

بوش لاستیکی از دو بخش تشکیل شده است که بخش خارجی آن از یک سیلندر لاستیکی و بخش داخلی هم از لایه های سخت فلزی ساخته می شود. مهمترین کاربرد بوش لاستیکی کنترل و جلوگیری از حرکت های پیچشی و انحراف مخروطی می باشد. بوش لاستیکی در اشکال و اندازه متفاوت ساخته می شوند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند و از لحاظ قیمت هم این بوش های لاستیکی با هم متفاوت هستند. بوش لاستیکی مانند مفصل برای اتصال قسمت های مختلف دستگاه ها به کار برده می شود.

قیمت بوش لاستیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد. جنس پلاستیکی که برای ساخت بوش لاستیکی استفاده می شود یکی از عوامل مهم تعیین کننده قیمت بوش لاستیکی می باشد. در ساخت بوش های لاستیکی از پلاستیک طبیعی و پلی اورتان استفاده می شود. بوش های ساخته شده از جنس پلی اورتان مقاومت بالایی در برابر دما دارند اما انعطاف پذیری این بوش ها کم است و برای همین از گریس استفاده می شود. قیمت بوش لاستیکی به ابعاد و اندازه این قطعاه هم بستگی دارد. بوش های لاستیکی در اندازه های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارند و هر چه قدر اندازه بوش لاستیکی بزرگ تر باشد قیمت آن هم بالاتر است.

نام و برند شرکت سازنده هم بر روی قیمت بوش لاستیکی تاثیر گذار است. گروه تولیدی صنایع لاستیکی خسروی از جمله تولید کنندگان بوش های لاستیکی با قیمت مناسب هستند. بوش های لاستیکی و سایر محصولات تولید شده در این مجموعه علاوه بر کیفیت بالایی که دارند با قیمت مناسب هم  در بازار به فروش می رسند. این مجموعه با تکیه بر دانش نوین و نیروی متخصص و تهیه مواد اولیه مرغوب توانسته است محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید نماید و به دلیل حذف واسطه ها قیمت نهایی محصولات و قیمت بوش لاستیکی تولید شده در این مجموعه کاملا منصفانه می باشد.

برای خرید انواع محصولات لاستیکی، ضربه گیر لاستیکی، دیافراگم، تسمه نقاله و بوش لاستیکی با قیمت مناسب می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت، با کارشناسان ما در این گروه تولیدی تماس بگیرید. این مجموعه علاوه بر تولید محصولات لاستیکی و بوش های لاستیکی در ابعاد و انداره های استاندارد قادر است تا بوش لاستیکی و یا سایر محصولات را با توجه به نیاز شما مشتریان به صورت اختصاصی و با قیمت مناسب تولید نموده و به دست شما مشتریان برساند.

WhatsApp