* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. تسمه نقاله مدولار | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

تسمه نقاله مدولار

تسمه نقاله مدولار

تسمه نقاله مدولار

تسمه نقاله مدولار

برای ساخت تسمه نقاله مدولار از پلاستیک جنس پلی پروپیلن (pp) و (pom) استفاده می شود. تکنولوژی ساخت تسمه نقاله مدولار به این صورت است که در ابتدا قطعات ریز پلاستیکی با ابعاد و اندازه های استاندارد تولید می شوند. سپس این قطعات ریز با استفاده از پین یا قفل به یکدیگر متصل می شوند و می توان تسمه نقاله مدولار را در هر اندازه ای که مورد نیاز باشد ، تولید نمود. به دلیل پلاستیکی بودن تمام قطعات استفاده شده در تولید تسمه نقاله مدولار و سطح مشبک این نوار نقاله قابلیت شستشود دارد و در صنایع غذایی و دارویی که نظافت و بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است از تسمه نقاله مدولار استفاده می شود.  همچنین این سطح مشبک مانع از سر خوردن مواد بر روی تسمه نقاله مدولار می شود و برای استفاده در دستگاه های سرند ، سطوح شیبدار ، تخت، مشبک و رولرهای چرخدار ، رولر پله دار بسیار مناسب می باشد.

ساختار پازلی تسمه نقاله مدولار که از قطعات ریز پلاستیکی تشکیل شده است و همین مساله باعث شده تا در صورتی که قسمتی از نوار نقاله آسیب ببیند و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد، به راحتی بتوان این کار را در کمترین زمان و هزینه ای مناسب انجام داد. استفاده از تسمه نقاله مدولار دارای مزایایی دیگری مانند مقاومت بالا در برابر ساییدگی و پوسیدگی می باشد. این تسمه نقاله ها در برابر مواد اسیدی و قلیایی هم به خوبی مقاومت می کنند و سال ها بدون بروز مشکل می توانند به درستی کار کنند. یکی دیگر از ویژگی های تسمه نقاله مدولار این است که می توان آن را با  رنگ بندی های متنوعی طراحی و تولید  نمود.

ما در این گروه تولیدی انواع تسمه نقاله مدولار را در ابعاد و اندازه های مورد نیاز مشتریان طراحی و تولید می نماییم  و به شما این اطمینان را می دهیم که در تولید تسمه نقاله مدولار ، از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا استفاده می کنیم. استفاده از ماشین آلات پیشرفته برای تولید تسمه نقاله مدولار در کنار نیروی متخصص و مواد اولیه مرغوب باعث شده تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم . اگر شما در کسب و کار خود نیاز به خرید تسمه نقاله مدولار دارید کافی است  برای اطلاع از قیمت تسمه نقاله مدولار، دریافت مشاوره رایگان و همچنین سفارش تسمه نقاله مورد  نیاز خود با همکاران ما در این گروه تولید تماس برقرار کنید.

WhatsApp