* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. فروش تسمه نقاله | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

فروش تسمه نقاله

فروش تسمه نقاله

فروش تسمه نقاله

فروش تسمه نقاله

یکی از مهم‌ترین مواردی که در خرید و فروش تسمه نقاله لحاظ می‌شود نحوه‌ی قیمت گذاری و قیمت تسمه نقاله آن است. به طور کلی فاکتورهای بسیاری در قیمت فروش تسمه نقاله تاثیر گذار است و مصرف کنندگان محترم می‌بایست به این فاکتورها توجه کنند .

مشخصه‌ی عدد EP یا همان نیروی کششی تسمه نقاله تاثیر بسزایی روی قیمت فروش تسمه نقاله آن دارد که با واحد نیوتون بر میلیمتر محاسبه می‌شود. در تولید و فروش تسمه نقاله مـهـم ترین اصل مرغوبیت مرحله نهایی تولیـد آن می باشد. نوار نـقاله لاستیکی ضد سایش : روکــش رویـه این نـوع تسـمه نقاله از جنــس لاستیک مـقاوم در برابر سـایش طـراحی شـده اسـت اسـتفـاده از این نـوار نـقاله ها برای حـمـل بـارهـایی که سایش و مـواد حل شونده استقـامت بالایی دارند، اسـتفاده می شـود و نيـز دربـرابر ضـربات احـتمالی اجـسـام حمـل کننــده مقـاومت دارد.

یک نــوع تـسمه نقــاله در صنـایع غذایی و آرد مورد اسـتـفاده قرار می گیـرد که از ضـخامت کمتـری ولی قدرت بیـشتری برخـوردار است که به آن نوار نقاله بـالابر گفتـه می شود که معمولا با ضخامت 6 یا 7 میل می باشد ولی میـزان EP آن EP 800 یا EP1000 می باشد.

فروش تسمه نقاله های سایشی
فروش تسمه نقاله مقاوم به دمای بالا
فروش تسمه نقاله مقاوم به شعله
فروش تسمه نقاله مقاوم در برابر روغن
فروش تسمه نقاله های لاستیکی
فروش تسمه نقاله های پی وی سی(PVC)

جهت اطلاع از قیمت فروش تسمه نقاله و یا مشاوره و خرید انواع نوار نقاله با کارشناسان گروه صنایع لاستیکی خلیج تماس حاصل فرمایید.

WhatsApp