* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. کفپوش لاستیکی ضد لغزش | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

کفپوش لاستیکی ضد لغزش

کفپوش لاستیکی ضد لغزش

کفپوش لاستیکی ضد لغزش

کفپوش لاستیکی ضد لغزش

در برخی مکان ها مانند حمام و سرویس بهداشتی و استخرها احتمال سر خوردن و افتادن بسیار زیاد است و تردد در این مکان ها برای افراد سالمند و سالخورده و همچنین کودکان می تواند خطر آفرین باشد. با استفاده از  کفپوش لاستیکی ضد لغزش می توان میزان ریسک و خطر را در این محیط ها کاهش داد. در تولید کفپوش لاستیکی ضد لغزش از جنس PVC  استفاده می شود. این کفپوش ها بر روی سطوح مختلف می چسبند و با راه رفتن بر روی آنها، به هیچ عنوان جابه جا نمی شوند. امروزه علاوه بر حمام و سرویس بهداشتی و استخر در فضاهای دیگری مانند رستوران ها و سالن های غذا خوری و حتی وضو خانه های ادارات و مکان های عمومی و همچنین راه پله ها از این کفپوش لاستیکی ضد لغزش استفاده می شود.

جنس کفپوش لاستیکی ضد لغزش در مقابل عواملی مانند رطوبت، مواد شوینده، تغییرات دما مقاومت بالایی دارد. معمولا کفپوش لاستیکی ضد لغزش به صورت مشبک طراحی و تولید می شوند و جریان آب به راحتی از بین آنها عبور می کند و می توان مکان هایی که کفپوش  لاستیکی ضد لغزش دارند را به راحتی نظافت کرد.

استفاده از کفپوش های لاستیکی ضد لغزش مزایای زیادی را برای محیط شما به ارمغان می آورد. داشتن ظاهر زیبا و تنوع رنگی ، جذب رطوبت بالا،  مقاومت بالا و طول عمر زیاد، داشتن انعطاف پذیری بالا و قیمت مناسب و سهولت در نصب کفپوش لاستیکی ضد لغزش باعث شده تا استفاده از آن روز به روز افزایش یابد. کفپوش لاستیکی ضد لغزش در دو مدل رولی و تایل در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی و کاربردهای متفاوتی هستند که در انتخاب کفپوش لاستیکی ضد لغزش باید به آنها توجه کرد.

استفاده از کفپوش لاستیکی ضد لغزش رولی بیشتر برای فضاهای بزرگ با مساحت بالا به کار برده می شود. میزان ضخامت کفپوش لاستیکی ضد لغزش رولی تاثیر مستقیم بر دوام و عمر این محصول دارد و هر چقدر این کفپوش های ضد لغزش ضخیم تر باشد ماندگاری بیشتری خواهند داشت. در فضاهای باز و عمومی بیشتر از این نوع کفپوش ضد لغزش استفاده می شود.

کفپوش لاستیکی ضد لغزش تایل به صورت قطعات کوچک ساخته می شوند و ساختاری شبیه پازل دارند . همنگام استفاده از کفپوش لاستیکی ضد لغزش، می توان طراحی های متنوع و زیبایی را داشت. استفاده از تایل های کفپوش لاستیکی ضد لغزش در چند رنگ می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در محیط، ظاهری زیبا را هم برای فضای شما به ارمغان بیاورد .

WhatsApp