* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. دیافراگم لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

تسمه نقاله انتقال نیرو

تسمه نقاله انتقال نیرو

تسمه نقاله انتقال نیرو

تسمه نقاله انتقال نیرو

تسمه نقاله انتقال نیرو برای انتقال قدرت به قطعات مختلف در یک سیستم یا برای ردیابی حرکات نسبی استفاده می شود. آنها دو یا چند شفت چرخشی را مکانیکی می کنند. یک بازار کلیدی برایتسمه نقاله انتقال نیرو، بخش خودرویی است. انواع اصلی کمربندهای مسطح، کمربندهای V و کمربندهای همزمان هستند.

کمربندهای تخت دارای یک مقطع مستطیلی هستند و به علت کم خم شدن خم، خزش کم و مدول بالا کششی لایه های کشش کارآیی دارند.

 

کمربندهای V-belts در مقطع عرضی هستند و عمدتا در کاربردهای صنعتی به دلیل هزینه نسبی کمتری، سهولت نصب و طیف وسیعی از اندازه ها استفاده می شوند. این کمربندها به عنوان عنصر درایو اصطکاک کار می کنند، با استفاده از اصطکاک بین کمربند و گیره برای تسمه نقاله انتقال نیرو. آنها دارای ظرفیت تسمه نقاله انتقال نیرو بالاتری نسبت به کمربندهای مسطح هستند.

کمربندهای همزمان دارای خواص مشابهی مانند چرخ دنده ها یا زنجیرها، جایی که پروفیل دندانه دار با شیارهای مربوطه در گیربکس مش را تشکیل می دهد. آنها در برنامه های کاربردی استفاده می شود که مستلزم نمایه سازی، موقعیت یابی یا نسبت ثابت سرعت است. در موتورهای احتراق داخلی آنها برای رانندگی میل لنگ، پمپ های تزریق سوخت، شفت تعادل و پمپ های آب استفاده می شود.

ما تولید پارچه های بافته شده برای تسمه نقاله انتقال نیرو را برای رسیدن به عملکرد، کارایی، کیفیت، سازگاری و معیارهای طول عمر محصول توسعه می دهیم. ما راه حل های پایدار در همکاری های نزدیک با OEM، تولید کننده های درجه یک و تامین کنندگان ما را توسعه می دهیم.

پارچه های ما در طی فرایند تولید کمربند و کاربردهای نهایی استفاده از جمله کشش کششی، سرعت بالا و انتقال قدرت، مقاومت سایشی، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر روغن، آنتی استاتیک، سر و صدای کم، لرزش و خواص چسبندگی خاصی، مطابقت دارند.

سایت تولید ما در پرتغال طبق ISO / TS 16949 گواهی شده است که استانداردهای مدیریت کیفیت خاص صنعت خودرو را پوشش می دهد.

درباهر محصولات صنایع خلیج با ما تماس بگیرید.

WhatsApp