* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. تسمه نقاله پیچی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

تسمه نقاله پیچی

تسمه نقاله پیچی

تسمه نقاله پیچی

تسمه نقاله پیچی

تسمه نقاله های پیچیده سیستم های انتقال مواد هستند که از عناصر پیچشی برای انتقال محصولات استفاده می کنند. مشخصات کلیدی شامل نوع و پیکربندی تسمه نقاله، ظرفیت بار، ظرفیت و طول است. تسمه نقاله های پیچی یا اسکرولی عمدتا در مواد حمل و نقل مواد از جمله حمل مواد غذایی، بتن و مواد شیمیایی استفاده می شود. از دیگر ویژگی های تسمه نقاله پیچی می توان به حمل قطعات مختلف  اشاره کرد. یک استفاده معمول ممکن است برای برنامه های بتلنج برای انتقال بطری ها بطور جداگانه باشد. تسمه نقاله پیچی بر اساس برنامه کاربردی مشخص شده  از طریق یک زنجیر و زاویه، چرخ دنده یا درایو مستقیم هدایت شود. در تسمه نقاله پیچی مواد را می توان به صورت فلزی یا غیر فلزی بسته به رسانه ای که حمل می شود، حمل کرد.

تسمه نقاله عمودی

تسمه نقاله های عمودی سیستم های بارگیری مواد هستند که محصول را به طور عمودی بین سطوح خط انتقال، انتقال می دهند. مشخصات اصلی شامل ظرفیت بار، سرعت بالا و ارتفاع بار، و همچنین ابعاد ارتفاع و عرض و الزامات الکتریکی است. تسمه نقاله عمودی مواد یا محصول را به سطوح بالاتر در یک مرکز انتقال می دهد. آنها بیشتر به عنوان تقویت پیوسته یا سوارکاری طبقه بندی می شوند. بسته به برنامه کاربردی، اندازه های مختلف و قابلیت های بارگیری می شود.

تسمه ارتعاشی

تسمه نقاله های ارتعاشی سیستم های بارگیری مواد هستند که از لرزش چرخشی یا خطی برای حرکت دادن مواد در امتداد تخت های سیستم استفاده می کنند. مشخصات اصلی شامل  ظرفیت بار و جریان ارتعاش،  ابعاد فیزیکی و لوازم الکتریکی است. تسمه نقاله های ارتعاشی برای انتقال مواد خشک و فله ای از جمله سنگ  و غیره استفاده می شود. تخت نقاله ارتعاشی برای حرکت مواد در طول آن است. تسمه نقاله می تواند یک چاه یا یک تخت، بالای میز باشد. اندازه های مختلف بسته به برنامه در دسترس هستند که در سایت صنایع خلیج می توانید بینید.

تسمه نقاله پرتو متحرک

حمل و نقل پیاده روی تسمه نقاله ها سیستم های بارگیری مواد هستند که از ترکیبی از پشتیبانی های استاتیک و متحرک پشتیبانی می کنند تا قطعات کار را از طریق سلول های تولید، تولید کنند. مشخصات اصلی شامل برنامه در نظر گرفته شده، ظرفیت بار، و جریان، همراه با ابعاد فیزیکی و الزامات الکتریکی است. تسمه نقاله های پرتومتحرک در خطوط اتوماسیون و خطوط مونتاژ استفاده می شود، جایی که اقلام باید به صورت متوالی در مکان های خاص و مشخص قرار گیرند. مواردی که اجسام در موقعیت ثابتی قرار بگیرند ، توسط پرتو متحرک برداشته می شود و در جایگاه مناسب گذاشته می شوند، جایی که مراحل دیگر تولید برای محصول باید انجام شود. این در طول تسمه نقاله تکرار می شود.

WhatsApp