* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. کاربرد دیافراگم لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

کاربرد دیافراگم لاستیکی

کاربرد دیافراگم لاستیکی

کاربرد دیافراگم لاستیکی

کاربرد دیافراگم لاستیکی را بهتر بشناسید

دیافراگم لاستیکی در صنایع مختلف کاربرد دارد. در مکانیک، یک دیافراگم لاستیکی ، یک ورق از یک ماده نیمه انعطاف پذیر است که معمولا از لاستیک ساخته شده است، در حاشیه آن لنگر و اغلب به شکل دایرره اند. ورق دیافراگم لاستیکی تخت معمولا با مخلوط لاستیک طبیعی یا مصنوعی لاستیک و پارچه های تقویت کننده تولید می شود. ورق پارچه ای انعطاف پذیری بالایی ندارد و  دیافراگم لاستیکی در صنایع مختلفی کاربرد دارد. دیافراگم لاستیکی تقویت شده پارچه ای معمولا شامل یک یا چند ورق تقویت کننده برای افزایش قدرت است و قدرت مواد با مقاومت برشی آن در یک سوراخ اندازه گیری می شود.

دیافراگم لاستیکی یا به عنوان یک مانع بین دو فضا عمل می کند. همچنین دیافراگم لاستیکی به عنوان وسیله ای است که وقتی فرکانس های خاصی به آن اعمال می شود، ارتعاش می یابد. این نیز به جای واشر لاستیکی استفاده می شود. این یک نوع کلاه پوشیده شده است و در شکل های فشرده موجود است. دیافراگم لاستیکی پارچه تقویت شده با استفاده از یک لایه از مواد پارچه ای مهندسی شده وجود دارد. این به عنوان بخشی از ساخت دیافراگم لاستیکی در نظر گرفته شده است. این لایه پارچه، طراحی فوق العاده انعطاف پذیری را در اختیار شما قرار می دهد. دیافراگم لاستیکی بسیار نازک دیواره می تواند فشار بالا را حفظ کند در حالی که در عین حال با انعطاف پذیری بسیار بالا و واکنش به تغییرات فشار جزئی. دیافراگم لاستیکی از پارچه های مختلف مانند پلی استر، نایلون و ابریشم ساخته شده است.

به عبارت دیگر، یک دیافراگم لاستیکی غشای انعطاف پذیر با نفوذپذیری پایین به مایعات و گاز است. این اجازه می دهد حرکت نسبی بین یک عضو ثابت و متحرک و جدایی از دو رسانه در هر دو طرف را حفظ کند. در بسیاری از کاربردها، دیافراگم لاستیکی همچنین اختلاف فشار بین دو رسانه را حفظ می کند. هنگامی که در فلنج ابزار نصب می شود، دیافراگم لاستیکی به عنوان واشر خود عمل می کند و منجر به یک مهر و موم تنگ مایع می شود.

کاربرد های دیافراگم لاستیکی

دستگاه های کنترل
متر
تنظیم کننده
پمپ ها و
سایر دستگاه های خاص
انواع لاستیکی مورد استفاده در دیافراگم لاستیکی
لاستیک نیتریل (NBR)
اتیلن پروپیلن دیونه مونومر (EPM، EPDM)
نئوپرن
استایرن بوتادین لاستیک
لاستیک سیلیکون (SiR)
مزایای
مهر مهر
بدون روانکاری
هیچ نیروی Breakaway
بدون اصطکاک
قدرت قوی
تیز مقاومت
عملکرد در محدوده فشار زیاد
طراحی ساده
تطبیق پذیری

WhatsApp