* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. کفپوش لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

کفپوش های لاستیکی

کفپوش های لاستیکی

کفپوش های لاستیکی

کفپوش های لاستیکی

کفپوش لاستیکی اغلب نادیده گرفته می شود. هنگامی که مردم از کفپوش فکر می کنند، معمولا به چوب، کاشی، ورقه ورقه و فرش فکر می کنند. این انواع معمولی کف سازی است که بیشتر مناطق در حال حاضر با آن می آیند. با این حال، هر یک به آسیب رساندن از اشیاء فیزیکی یا عوامل محیطی مثل رطوبت حساس است. یک نوع کفپوش که بعضی افراد ممکن است فکر نکنند کفپوش لاستیکی است. این گزینه کفپوش فوق العاده است که محافظت در برابر انواع خطرات بالقوه را فراهم می کند. در اینجا در Rubber-Cal، صنایع لاستیکی خلیج فارس سطوح لاستیک را به عنوان یک تخصص از خودمان قرار داده ایم و  صنایع لاستیکی خلیج فارس قصد داریم منطقه خود را با بالاترین کیفیت پوشش لاستیکی در حال حاضر در بازار ارائه دهیم.

گزینه های کفپوش کفپوش ما یک مجموعه گسترده ای از کاربردها و برنامه های کاربردی را پوشش می دهد. ما کفپوش لاستیک برای زیرزمین، سالن های ورزشی، زمین های بازی، تریلر ها، گاراژ ها، سگ ها و غیره ارائه می دهیم. همه این مناطق قادر به دیدن مقادیر زیاد ترافیک و سوءاستفاده هستند و می توانند از افزودن کفپوش مقاومتی ساخته شده از لاستیک بهره مند شوند. علاوه بر این، برخی از گزینه های کفپوش خود را به عنوان محصولات سازگار با محیط زیست به لطف مواد طبیعی و بازیافت لاستیک که از آنها ساخته شده است واجد شرایط. کاشی و کفپوش های لاستیکی سازگار با محیط زیست به مصرف کنندگان دو مزیت کلیدی ارائه می دهند. در مرحله اول، با استفاده از لاستیک های قدیمی خودرو و سایر اقلام استفاده نشده لاستیک، باعث کاهش ضایعات غیر زیستی قابل تجزیه در اکوسیستم می شوند. ثانیا، به عنوان یک مزیت مستقیم بیشتر، آنها تمایل به ارزان تر از همتایان لاستیکی مصنوعی غیر طبیعی خود دارند. صنایع لاستیکی خلیج فارس افتخار می کنیم که بسیاری از محصولات کفپوش لاستیکی سازگار با محیط زیست ارائه کنیم!

کفپوش کفپوش لاستیکی می تواند شکل های مختلفی داشته باشد. ما پوشش های محافظتی را در قالب یک رول کفپوش لاستیکی، کاشی کفپوش لاستیکی و تشک های لاستیکی استاندارد ارائه می دهیم. این به طوری که شما گزینه هایی را انتخاب کنید. دو برنامه کاربردی دقیقا مشابه نیستند. یکی از مناطق ممکن است به خوبی با کاشی های متصل به خدمت، در حالی که یکی دیگر از منطقه مناسب برای matner دوچرخه سواری. این همه به نیازهای شما به عنوان مصرف کننده می آید. صرف نظر از شکل کفپوش لاستیکی که انتخاب می کنید، طراحی شده اند تا نصب آسان باشد. کاشیهای کفپوش یا کاشیهای کفپوش لاستیکی ساخته شده به نظر می رسند که “خودتان دوستانه” باشید. کاشی به طور خاص در ابعاد کوچکتر و قابل کنترلتر و با روشهای اتصال ساده در آمده است. این به این معنی است که فرد تنها می تواند یک راه حل لاستیک کفپوش بدون نیاز به کمک هزینه از نصب کنندگان متخصص نصب کند.

اگرچه بعضی از کفپوشها به طور کلی به اندازه کافی سنگین است تا بتوانند در محل خود باقی بمانند، شما می توانید نصب و راه اندازی شرکت را از طریق استفاده از چسب چسب یا نوار دو طرفه بر اساس پلی یورتان اطمینان حاصل کنید. هر کدام از روشهایی که انتخاب میکنید، راحتی را در این امر که کفپوش لاستیکی ما به شدت قابل تنظیم است، راحت میگیرد و می توانید به راحتی به شرایط و محیط های گوناگون انتقال دهید.

چرا سطوح لاستیکی را در فروشگاه اتوموبیل یا ورزشگاه منزلتان نصب کرده اید؟ دلیل اول برای حفاظت است. لاستیک یک ماده عالی است که به دلیل خواص فیزیکی منحصر به فرد آن به عنوان کفپوش مقاوم در برابر آب قرار دارد. برای شروع، یک کفپوش کفپوش لاستیکی می تواند آسیب فیزیکی را که به طبقه های موجود شما می آید جلوگیری کند. انواع کفپوش چوبی، کاشی و لمینیت بسیار آسیب پذیر هستند. این ممکن است به شکل مبلمان سنگین، تجهیزات ورزشی، و یا حتی جریان ثابت از ترافیک سنگین باشد. با کفپوش لاستیکی در جای خود، زیرپوشش های موجود در برابر تراشه ها و ترک ها محافظت می شود که ممکن است برای تعمیر آن بسیار گران باشد. لاستیک به اندازه کافی بادوام است تا تاثیرات فیزیکی را جذب کند و مانع از رسیدن نیرو به سطوح زیر شود. به طور خاص، محصولات ورزشگاه، گاراژ و زمین بازی ما نمونه خوبی از چگونگی استفاده از کاشی های کفپوش لاستیکی و جلوگیری از آسیب فیزیکی و مقابله با وزن های بزرگ می باشد. کفپوش لاستیکی همچنین می تواند شما را در پای خود نگه دارد. این کار با افزایش سطح گرفتن پاهای شما انجام می شود. لاستیک به طور طبیعی با سطح بالایی اصطکاک همراه است، که اساسا به معنای کشش بیشتر و ثبات برای افراد در حال حرکت است. علاوه بر این، کفپوش لاستیکی اغلب با سطوح بافتی به دست می آید، به طوری که یک گزینه کفپوش مقاوم تر و قابل اطمینان تر فراهم می شود. داشتن سطوح لاستیکی یک روش با ارزش برای نگه داشتن شما و کسانی که در اطراف شما امن و مطمئن هستند. شانس دردسر و شرم آور حادثه لغزش و سقوط رخ می دهد به طور قابل توجهی کاهش می یابد زمانی که یک پوشش کف لاستیک در محل.

سطوح لاستیک نیز در مقابل رطوبت محافظت می کنند. اگر چه اغلب به عنوان یک منبع خطر بالقوه نادیده گرفته می شود، آب می تواند باعث آسیب جدی و گران قیمت شود. در مرحله اول، به طور معمول سطوح مانند چوب و کاشی بسیار لغزنده است. اگر این به اندازه کافی بد نیست، آب به اندازه کافی بدون کنترل در طول زمان می تواند باعث ایجاد قالب و کپک زده شود. کفپوش لاستیکی از این امر جلوگیری می کند زیرا لاستیک توانایی ذاتی برای مقاومت در برابر آب دارد. سطوح لاستیک ممنوعیت تشکیل محصولات جانبی میکروبی مثل قالب، و همچنین ایجاد کشش عالی حتی در شرایط مرطوب است. این ویژگی ها اجازه می دهد پوشش کف لاستیکی برای کمک به یک منطقه امن تر و سالم تر باشد.

قدرت این  قطعات لاستیکی لاستیک در مقابل رطوبت نیز منجر به یک نقطه دیگر می شود که صنایع لاستیکی خلیج فارس دوست داریم در مورد بعضی از محصولات کفپوش ما تأکید کنیم. برخی از گزینه های کفپوش انعطاف پذیر ما می توان به راحتی در خارج از منزل استفاده می شود. مخفی پشت این نوع لاستیک مورد استفاده در یک رول کف مخصوص و کاشی کفپوش لاستیکی است. لاستیک بازیافت شده معمولا در شرایط محیطی خوب عمل می کند. این مواد کفپوش انعطاف پذیر می تواند در برابر بارندگی، برف، اوزون و اشعه ماوراء بنفش با سهولت نسبی مقاومت کند. برخی از محصولات ما لاستیک مصنوعی EPDM با مواد موجود موجود است. EPDM یک elastomer مصنوعی است که به طور منظم در برنامه های کاربردی در فضای باز استفاده می شود. این دو نوع کفپوش مخصوص لاستیکی را در نظر بگیرید که برای استفاده در خارج از منزل به یک کف مخصوص به انعطاف پذیر نیاز دارید. این سطوح لاستیکی در فضای باز مناسب برای همه چیز از خیابان ها در فضای باز به عرشه، زمین های بازی و خیلی بیشتر.

فراتر از توانایی های سخت و دشوار آن، کف پوش لاستیکی می تواند سطح راحتی بیشتری نسبت به سایر مواد ارائه دهد. پوشش کف لاستیکی به لطف شناور بودن و کشش ذاتی ماده، احساس خوبی به شما می دهد. این اموال است که کف پوش لاستیکی جذب شوک عالی و کیفیت محافظ را فراهم می کند. اما همچنین باعث می شود که کف خود را نرم تر و قابل تنظیم تر برای پاهای شما – یک نگاه حیاتی در طیف وسیعی از تنظیمات، به خصوص در داخل یک خانه. از یک رول کفپوش لاستیکی استفاده کنید تا سطوح شما احساس خوبی داشته باشد.

بدون توجه به شغل شما، نوع کسب و کار یا فضای مورد نظر برای پوشش، حداقل یک منطقه از زندگی شما وجود دارد که کف پوش لاستیکی می تواند سهم قابل توجهی داشته باشد. به همین دلیل، نباید تا زمانی که پوشش کفپوش مناسب کفپوش خود را به شما ارائه می دهید، تاخیر نگیرید. صرف نظر از این که شما نیاز به کاشی کفپوش لاستیکی یا رول کفپوش، قابلیت های عالی حفاظت که لاستیک می تواند به شما ارائه دهد، سخت است که ضرب و شتم! لاستیک نرم افزار شما را با ترکیب نهایی دوام، کشش، و ایمنی فراهم می کند. کفپوش لاستیکی بخش مهمی از آنچه Rubber-Cal انجام می دهد، به ما کمک می کند تا امروز به شما در پیدا کردن سطوح لاستیکی مناسب برای شما کمک کنیم.

برای سفارش کفپوش لاستیکی با ما در ارتباط باشید.

WhatsApp