* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. واشر فلنج | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

واشر فلنج

واشر فلنج

واشر فلنج

واشر فلنج

واشر فلنج Flange Gasket

واشر فلنج : واشر گسکت در لغت نامه فارسی به معنای درزبند و لایی می­باشد. در فرهنگ اصطلاحات فنی، گسکت بدین گونه تعریف شده است :

واشر فلنج یک درزگیر(درزبند) مکانیکی می ­باشد­که به ­گونه­ ای طراحی شده­ تا در فضای خالی بن دو شیء ­(اتصالات فلنجی)­ که تحت فشار هوا یا آب هستند قرار­گرفته تا از نشتی جلوگیری بعمل آید و به اصطلاح آب­بندی گردد.

گسکت­ ها به‌طور معمول از برش موادی که بصورت ورق­ها می ­باشند، تولید می ­شوند همچون واشرهای فلنج مقوایی، لاستیکی، سیلیکونی، فلزی، نمدی، فایبرگلاس و یا پلیمرهای پلاستیکی، واشر فلنج در موارد خاص شامل مواد آزبستی نیز می­باشد.

واشر فلنج جهت آب بندی بین دو فلنج که میتواند با سوراخ و بدون سوراخ جهت عبور پیچ باشد. قیمت واشر فلنج. گسکت های تخت لای دو فلنج . پخش عمده فلنج های فلزی و پلی اتیلن برای مصارف کشاورزی، آبرسانی و پتروشیمی. فلنج هایی که اغلب پیچی هستند و جنس آنها از فولاد گالوانیزه است.

واشر فلنج بر اساس فلزی یا غیر فلزی بودن به ترتیب زیر تقسیم ­بندی می­گردد:

گسکت های فلزی

گسکت های نیمه فلزی

گسکت غیر فلزی

WhatsApp