* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. واشرهای صنعتی فلنچ و چیلر | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

واشرهای صنعتی فلنچ و چیلر

واشر لاستیکی

واشر لاستیکی

واشر لاستیکی صنعتی

امروزه استفاده از قطعات لاستیکی و پلاستیکی در اکثر لوازم مصرفی و ابزارهای صنعتی به چشم می خورد و یکی از این قطعات پلاستیکی واشر لاستیکی می باشد که در انواع مختلف لاستیکی، نسوز، واشرعمری بخار،واشر درب دیگ ،واشرهای سوراخ دار، واشرهاي لاستيکي منجيد دار و لاستيکي کتان دار از 1 اینچ الی 150 اینچ در ابعادPn10 – Pn16 – pn25و …. در کلاس های 150-300 و….تولید  و طراحی می شود.

واشر از خانواده درزبندها و درزگیرها به شمار می‌آید.واشرها یا گسکتهای لاستیکی در لوله کشیها مخازن و پروژه های مربوط به آب کاربرد دارند. نوع مسطح این گسکتها از ورق لاستیکی بریده می شود.مدل تقویت شده با رینگ فلزی برای فشارهای بالا مناسب می‌باشد. در نوع تقویت شده می توان با جایگزین نمودن بخش لاستیکی از رینگ فلزی بدفعات استفاده نمود.

امروزه استفاده از قطعات لاستیکی و پلاستیکی در اکثر لوازم مصرفی و ابزارهای صنعتی به چشم می خورد و یکی از این قطعات پلاستیکی واشر لاستیکی می باشد که در انواع مختلف لاستیکی، نسوز، واشر لاستیکی عمری بخار،واشر لاستیکی درب دیگ ،واشرهای لاستیکی سوراخ دار، واشرهاي لاستيکي منجيد دار و واشر های لاستيکي کتان دار از 1 اینچ الی 150 اینچ در ابعادPn10 – Pn16 – pn25و …. در کلاس های 150-300 و….تولید  و طراحی می شود.

واشر لاستیکی از خانواده درزبندها و درزگیرها به شمار می‌آید.واشرها لاستیکی یا گسکتهای لاستیکی در لوله کشیها مخازن و پروژه های مربوط به آب کاربرد دارند. نوع مسطح این گسکتها از ورق لاستیکی بریده می شود.مدل تقویت شده با رینگ فلزی برای فشارهای بالا مناسب می‌باشد. در نوع تقویت شده می توان با جایگزین نمودن بخش لاستیکی از رینگ فلزی بدفعات استفاده نمود.

تولید واشرهای لاستیکی اورینگ پکینگ

 

 

 

 

 

 

گسکت لاستیکی نوعی درز گیرمکانیکی می باشد که به گونه ای طراحی شده تا فضای خالی بین دو شی  که تحت فشار هوا یا آب هستند را پر کند و از نشتی جلوگیری کند یا به اطلاح قطعه  آب بندی گردد.گسکت ها  به طور معمول از برش انواع
ورق لاستیکی تولید می شود .گسکت ها در انواع متریال از قبیل مقوا،لاستیک،سیلیکون،فلز،نمد،فایبر گلاس و انواع پلیمیرهای پلاستیکی قابل تولید می باشد.

گسکت ها بنا به نوع محیط کاربری می تواند دارای شکل ظاهری متفاوتی باشد و
صنایع لاستیک سازی کیمیا صنعت توانایی تولید انواع گسکت 
را با ابعاد مختلف با بالاترین کیفیت راد دارا می باشد.

 

 

واشرهای لاستیکی نسوز فلنچ و چیلر

 

 

 

 p-seal-gasket

طراحی وساخت انواع واشرهای صنعتی باورق های نسوز کیلینگیریت تفلون تکسون واشرهای روغن گیر و…مورد استفاده در انواع صنایع مختلف.

طراحی وساخت انواع واشر های سیلیکونی ولاستیکی با انواع ضربه گیر ضدروغن ضداسیدوبنزین و…طبق نقشه.

150115_797e6

WhatsApp