* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. پکینگ تفلون گرافیت | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

پکینگ تفلون گرافیت

پکینگ تفلون گرافیت

پکینگ تفلون گرافیت

پکینگ تفلون گرافیت

برای ساخت پکینگ تفلون گرافیت از الیاف باکیفیت تفلون آغشته به گرافیت استفاده می شود. استفاده از گرافیت باعث ایجاد خاصیت روان کنندگی در پکینگ تفلون می شود همچنین میزان تحمل دمای پکینگ تفلون را تا دمای 280+ افزایش می دهد. همچنین پکینگ تفلون گرافیت در دمای 160- درجه هم می تواند به راحتی ساختار خود را حفظ کرده و به درستی عمل نماید. پکینگ تفلون گرافیت را با نام های پکینگ تفلون نسوز و پکینگ تفلون سیاه یا PTFE سیاه نیز معرفی می کنند. از پکینگ تفلون گرافیت به منظور آب بندی پمپ ها و سیلندر های آزمایشگاهی استفاده می شود.

در تولید پکینگ تفلون گرافیت معمولا از دو روش استفاده می شود. در روش اول همان طور که در بالا گفته شد از نخ های تفلون که به گرافیت آغشته شده، استفاده می شود در این روش پکینگ تفلون گرافیت ساخته شده قادر است در محدوده دمایی  بین 160- تا 280+ بدون آسیب دیدن الیاف آن به درستی کار کند. در روش ساخت دوم به الیاف تفلون آغشته به گرافیت، روغن سیلیکون هم اضافه می شود. این کار باعث می شود تا پکینگ تفلون گرافیت بتواند در دمای دو برابر هم بدون هیچ آسیبی عملکرد مناسب داشته باشد. پکینگ تفلون گرافیت ساخته شده به روش دوم می تواند به جای انواع کاسه نمد با فشار ضعیف هم مورد استفاده قرار بگیرد.

به طور کلی در مورد کاربرد هر کدام از پکینگ تفلون گرافیت می توان گفت که پکینگ ساخته شده در روش اول برای تمام ترکیبات شیمیایی به غیر از فلزات آلکالاین و فلورین گازدار مناسب می باشد و همچنین می توان در شفت موتور های با سرعت پایین و پمپ پیستونی سانترفیوژ هم از پکینگ تفلون گرافیت نوع اول استفاده کرد. پکینگ تفلون گرافیت نوع دوم کاربردهای زیادی در صنایع دارد که می توان استفاده در صنایع آب بندی، ساخت شیر آلات و پمپ ها را نام برد.

پکینگ تفلون گرافیت با تفلون خالص در میزان مقاومت ، کشش و ضریب اصطکاک متفاوت است و به طور کلی پکینگ تفلون گرافیت در برابر آب داغ و بخار آن، اسید ها و بازها مقاومت بالاتری دارد و می تواند به درستی کار کند. به کار بردن محصولات با کیفیت بالا در دستگاه های کارخانه باعت می شود که عمر مفید دستگاه ها افزایش پیدا کند و در نتیجه هزینه های ناشی از نگهداری این دستگاه ها را هم تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. اگر به دنبال خرید پکینگ تفلون گرافیت با کیفیت هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

WhatsApp