* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. بوش لاستیکی و فلزدار | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

بوش لاستیکی و فلزدار

بوش لاستیکی و فلزدار

بوش لاستیکی و فلزدار

بوش لاستیکی و فلزدار

بوش لاستیکی و فلزدار نوعی بوش آهن دار است که به دلیل دارا بودن هر نوع فلز و یا آهن در ساختار خود دارای مقاومت بیشتری در برابر سایش است و همچنین این عامل باعث می شود دارای طول عمر بالایی نیز باشد. بوش لاستیکی و فلزدار در در محل اتصال بین قطعات متحرک سیستم تعلیق قرار می گیرد. یکی از کاربردهای مهم بوش لاستیکی و فلزدار این است که می توان از آن به عنوان نویز گیر و لرزه گیر استفاده کرد .

که به این صورت سبب می شود تا خسارات وارد کمتر شود و عمر استفاده از قطعات بالاتر برود. در واقع می توان گفت بوش لاستیکی و فلزدار سبب می شود تا لرزه و ضربه بین قطعات کاهش پیدا کند و از ایجاد سایش نیز جلوگیری می نماید. با توجه به اینکه بوش لاستیکی و فلزدار از جنس لاستیک و یا فلز می باشند قطعاتی انعطاف پذیر هستند که در برابر تغییر شکل مقاوم نیز می باشند.

بوش لاستیکی و فلزدار از لاستیک و فلز ساخته می شود که در نوع لاستیکی می توان از لاستیک طبیعی و یا مصنوعی استفاده کرد که این نوع لاستیک است که تعیین می کند میزان کارکرد و عمر آن چقدر است زیرا لاستیک های طبیعی در مقایسه با لاستیک های مصنوعی از کارکرد و طول عمر بالاتری برخوردار هستند.

یکی دیگر از کاربردهایی که بوش لاستیکی و فلزدار دارد این است می توان از انها در ساخت خودرو استفاده کرد زیرا سبب ایمنی و راحتی در خودرو می شوند که سبب می شوند صدا و نیوز نیز کاهش پیدا کنند و به دلیل وجود این نوع بوش در بین قطعات خودرو سبب می شود عمر تجهیزات افرایش زیادی داشته باشد و بتوان تا مدت ها از آن با خیال راحت استفاده کرد.

از بوش لاستیکی و فلزدار می توان در اسکیت بورد ها استفاده کرد زیرا در استفاده از آنها در اسکیت بورد سبب می شود تا به چرخاندن و کج شدن تخته کمک زیادی بکند. کاربرد دیگری که انواع بوش لاستیکی و فلزدار دارد این است که از آن می توان به عنوان ضربه گیر برای بافر و جداسازی انرژی که ارتعاشات دارد استفاده کرد.

بوش لاستیکی و فلزدار به گونه ای است که حرکت محدودی را فراهم می کند که این کار سبب می شود تا میزان نویز کاهش قابل توجهی داشته باشد. همان طور که از نام بوش لاستیکی و فلزدار مشخص است در ساختار خود دارای فلز نیز می باشد که به راحتی می توان از این بوش در مکان هایی که رطوبت و یا احتمال سایش و خوردگی وجود دارد استفاده کرد زیرا جنس فلز آن محکم بوده و می توان با کمترین هزینه بیشترین استفاده را از آن داشت.

زمانی که دو قطعه به یکدیگر متصل می شوند به دلیل حرکاتی که بین انها به وجود میآید ممکن است باعث ایجاد و نویز و سروصدا شوند که در این صورت بهتر است تا از بوش لاستیکی و فلزداراستفاده کرد تا میزان سر و صدا را به این صورت به حداقل رساند.

در بوش لاستیکی و فلزدار پایه هایی وجود دارد که ضد ارتعاش هستند و با استفاده از یک نوع چسب با مواد لاستیکی بادوام ساخته می شوند که در کارهای مهندسی برای بالا بردن حفاظت و ایمنی می توان از آن استفاده کرد. یکی دیگر از مواردی که باعث می شود استفاده از بوش لاستیکی و فلزدار افزایش پیدا کند طراحی برتر آنها می باشد و باعث شده تا میزان تعمیر آنها کاهش پیدا کند و همچنین ایمنی تجهیزات را نیز بالا می برد. بوش لاستیکی و فلزدار دارای کاربرد صنایع مختلفی است که در این قسمت به ذکر چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

کاربرد مختلف بوش لاستیکی و فلزدار

• کابین خودرو
• موتورها
• کمپرسورها
• پمپ ها
• پایه های اگزوز موتور

نوع فلزی این بوش ها از دو نوع لوله فلزی استوانه ای ساخته شده اند که وسط این دو لوله با لاستیک به یکدیگر چسبیده شده اند که طراحی بوش لاستیکی و فلزدار به گونه ای است که می تواند حرکات پیچشی و مخروطی و یا محوری را در خود جای دهد و بارهای شعاعی را نیز بتواند تحمل کند. این مرکز یکی از مراکز باسابقه در زمینه ارائه بوش لاستیکی و فلزدار است که توانسته با خدمات عالی و باکیفیت که به ممشتریان خود ارائه می دهد میزان فروش بالایی را داشته باشد و مشتریان راضی زیادی نیز در این زمینه به دست بیاورد.

شما نیز می توانید برای خرید بوش لاستیکی و فلزدار با مشاوران فروش ما در این مرکز ارتباط بگیرید و کلیه سوال های خود را در مورد این محصول از آنها بپرسید و در هنگام خرید آگاهی بالایی داشته باشید. خرید به صورت غر حضوری از طریق این سایت قابل انجام است که شما می توانید با خرید حضوری و یا غیر حضوری خود از تخفیفات ویژه ای نیز بهره مند شوید.

WhatsApp