* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. تسمه نقاله PVC | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

تسمه نقاله PVC

تسمه نقاله PVC

تسمه نقاله PVC

تسمه نقاله PVC

تسمه نقاله PVC، جزء پرمصرف ترین تسمه نقاله های موجود در بازار ایران می باشد. بهداشتی بودن تسمه نقاله پی وی سی و سازگاری تسمه نقاله PVC با مواد غذایی، دارویی و بهداشتی مهم ترین خصوصیت این تسمه می باشد.

تنوع بالای تسمه نقاله PVC در عرض، ضخامت، رنگ، نوع آج و همچنین روش های گوناگونی که در نحوه اتصال یا همان آپارات تسمه نقاله PVC(مداربسته کردن تسمه نقاله) به کار گرفته می شود، باعث شده تا تسمه نقاله PVC را برای بسیاری از خطوط نقاله قابل استفاده کند.

گستره وسیع مصرف تسمه نقاله پی وی سی از دستگاه های نقاله کوچک فروشگاهی، فرودگاهی و دستگاه های ورزشی تردمیل گرفته تا دستگاه های نقاله تخصصی کارگاهی و کارخانه ای را پوشش می دهد.

تسمه نقاله PVC ( پی وی سی یا پلی وینیل کلراید) در یک یا چند لایه تولید می‌شود و در صنایع سبک، متوسط و سنگین از قبیل: الکترونیک، مواد غذایی و دارویی، نان و شیرینی پزی، گوشت و مرغ، بسته بندی، چوب، شیشه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تسمه نقاله PVC آنتی استاتیک در برابر اسید، مواد شیمیایی، آب و بخار داغ دارای مقاومت مطلوبی است . که البته بر حسب مشخصات سیال و شرایط عملیاتی تسمه نقاله PVC در پوشش‌های مقاوم در برابر آتش هم تولید و عرضه می‌‌شود. منجید‌های بافته شده از پلی‌استر استحکام زیادی را به این نوع تسمه می‌بخشد.

به دلیل مقاومت سایشی محدود و مقاومت محدود در برابر حلال‌ها، روغن و گریس، تسمه نقاله PVC بهترین گزینه برای فرآورده‌های کشاورزی از قبیل میوه‌جات و سبزی‌جات می‌باشد. سطح بالایی تسمه نقاله PVC می‌تواند از نوع آجدار گریپ یا صاف باشد.

تسمه نقاله PVC و PU که در ضخامتهای مختلفی از 1 میلیمتر به بالا میباشند از تزریق مواد PVC و یا PU بر روی نخهای پلی استر مقاوم به حرارت و کشش بوجود می آیند، ماهیت تسمه نقاله PVC بهداشتی و سازگار با مواد خوراکی می باشد، نوار های نقاله پی وی سی بسته به نوع آج و ضخامتی که دارند برای حمل مواد سبک و سنگین استفاده می شوند.

لایه رویی تسمه های PVC میتواند از پی وی سی صاف (صیقلی)، مشبک، آجدار و یا پله دار باشد، همچنین برای حمل مواد در سطوح شیبدار و نا هموار برای جلوگیری از ریزش مواد ریز یا درشت قابلیت نصب پروفیل هایی به شکل پله (تی)، نوار کرکره ، نوار راهنما (گاید) و یا هر پروفیل دیگری بر روی تسمه نقاله PVC وجود دارد. لایه زیرین این تسمه ها نیز میتواند از جنس نخ کتان و پنبه، الیاف پلی استر و یا پی وی سی آجدار باشد که قاعدتاً بر روی غلطک یا رولیک قرار میگیرد.

WhatsApp