* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. قیمت تسمه پروانه | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

قیمت تسمه پروانه

قیمت تسمه پروانه

قیمت تسمه پروانه

قیمت تسمه پروانه

تسمه پروانه یک نوار لاستیکی مصنوعی انعطاف پذیر است که اجزای مختلف موتور را به یکدیگر متصل می کند. و همچنین قیمت تسمه پروانه بسیار مناسب می باشد .

این یک سری طولانی از دندانه است که در امتداد سطح داخلی کمربند قرار دارند و باعث ایجاد کشش می شوند و به آنها اجازه می دهد تا به شافتهایی که به هم متصل شده بچسبند و از لغزش آن در هر نقطه جلوگیری کنند. تسمه پروانه برای انتقال قدرت چرخشی از یک مکان به مکان دیگر موتور استفاده می شود. در صنایع لاستیکی خلیج فارس قیمت تسمه پروانه بسیار مقرون به صرفه می باشد .

این کار کاملاً شبیه تسمه تایم است. تنها تفاوت واقعی این است که مجموعه متفاوتی از شافت های چرخان را به هم متصل می کند. به آن تسمه فن گفته می شود زیرا یکی از شافت هایی که به آن متصل می شود فن خنک کننده موتور در حال چرخش است.

اگر هر وقت موتور خودروی شما روشن است صدای جیر جیر کمربند را می شنوید ، احتمالاً مشکل از تسمه پروانه است. هرچه نازک تر می شود ، بافت تسمه پروانه تغییر می کند و در اثر تماس با شافت موتور ، صدای جیر جیر بلند ایجاد می کند. این یک نشانه واضح است که شما باید تسمه پروانه خود را تعویض کنید. این روشی است که می توانید خودتان انجام دهید ، اما چند ساعت طول می کشد و بسته به نوع و مدل وسیله نقلیه شما می تواند یک روند کاملاً ساده باشد. مناسب ترین قیمت تسمه پروانه را انتخاب کنید .

یک کمربند فن با کیفیت مناسب برای به حداقل رساندن میزان اصطکاک ایجاد شده در موتور اتومبیل شما طراحی خواهد شد. تسمه پروانه جدیدتر دقیقاً به همین منظور با دندانه های خمیده ساخته می شوند.

کاهش اصطکاک در موتور باعث افزایش عملکرد کلی موتور شما می شود. این همچنین به معنای ماندگاری بیشتر تسمه پروانه است و باید کمتر تعویض شود. اگر نگران هستید که کمربند فن شما فرسوده شده است ، باید وسیله نقلیه خود را به آنجا برسانید تا توسط یک متخصص کنترل شود. آنها به شما اطلاع می دهند از وضعیت تسمه پروانه شما و اینکه آیا باید بلافاصله تغییر دهید. برای اطلاع از قیمت تسمه پروانه با ما تماس بگیرید .

WhatsApp