* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. کوپلینگ پلی یورتان PU | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

کوپلینگ پلی یورتان PU

کوپلینگ پلی یورتان PU

کوپلینگ پلی یورتان PU

کوپلینگ پلی یورتان PU

کوپلینگ لاستیکی پلی اورتان

صنایع لاستیکی خلیج فارس توانایی تولید کوپلینگ پلی یورتان PU و کوپلینگ هایی در متریالهای

NBR ,HNBRضد روغن وحرارت،EPDMضد اسید ومقاوم در برابر آب شور دریا ،VITONضد روغن ،کوپلینگ پلی یورتان PUضد حرارت و مقاوم در برابر عوامل شیمیایی وکوپلینگ پلی یورتان PU ضد سایش ،کوپلینگ پلی یورتان PUمقاوم در برابر فشار و سایش NRعمودی،سیلیکون مقاوم در برابر عوامل شیمیایی و سایش ، ضد اسید و مقاوم در برابر آب شور دریا ، ضد حرارت ، ضد روغن ، مورد استفاده در صنایع غذایی ، پزشکی و بهداشتی وPVC را دارد.

پلی یورتان pu به گونه ای از مواد شیمیایی گفته می شود که از واکنش و ترکیب دو ماده اصلی بنام پی ال ها وایزوسیانات بوجود می آید .و در صورتی استفاده ازکوپلینگ پلی یورتان PU انعطاف ‎پذیر ، ضربه های ناگهانی و لرزه های وارده تا حد زیادی توسط این نوع لاستیک جذب شده و به سمت دیگر وارد نخواهد شد. و همچنین این الاستومر دارای خواص خاصی است که با تغییر در ساختار ان می توان کاربری کوپلینگ پلی یورتان PU را بنا به مورد مصرف تغییر داد.

WhatsApp