* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. قیمت تسمه تردمیل | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

قیمت تسمه تردمیل

قیمت تسمه تردمیل

قیمت تسمه تردمیل

قیمت تسمه تردمیل

مناسب ترین قیمت تسمه تردمیل تنها در صنایع لاستیکی خلیج فارس

قیمت تسمه تردمیل متفاوت است. از جاییکه هر تردمیلی تسمه تردمیل خود را دارد، ‌سایز و ابعاد تسمه تردمیل نیز متغیر است و نمیتوان یک تسمه تردمیل را برای تمامی تردمیل ها استفاده کرد. قیمت تسمه تردمیل های مختلف متفاوت است. قیمت تسمه تردمیل ۴۲ در ۲۶۰ با قیمت تسمه تردمیل با ابعاد ۴۵ در ۲۵۸ متفاوت است.

مقاومت تسمه دستگاه تردمیل از آن جهت که به صورت مستقیم با کف پای شخص دونده در ارتباط است و دائماً در حال گردش و اصطکاک می باشد از اهمیت بسزایی برخوردار است . که هرچقدر مقاومت تسمه تردمیل بیشتر شود قیمت تسمه تردمیل نیز به همان نسبت بالا میرود .

نوع قوی تری از تسمه های 2.2 میلیمتری ، تسمه های با ضخامت 3 میلیمتری می باشند که البته از نظر تعداد لایه های نخ و PVC مشابه ضخامت 2.2 میلیمتری هستند با این تفاوت که فقط لایه PVC آجداری که در سطح آجدار رویین تسمه است و در تماس مستقیم با کف پای شخص می باشد از ضخامت بیشتری برخوردار است و باعث می شود که این لایه آجدار جنس PVC دیرتر دچار خوردگی شده و در نتیجه تسمه دیرتر مستهلک شود، قابل ذکر است به سبب اینکه این تسمه ها از وزن بیشتری نسبت به نمونه های نازکتر برخوردار هستند باید برای دستگاه هایی استفاده شوند که موتور آنها این تحمل وزن را داشته باشد و باعث آسیب زدن به موتور دستگاه تردمیل نشود. که در قیمت تسمه تردمیل موثر می باشد .

WhatsApp