* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. تسمه تردمیل لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

تسمه تردمیل لاستیکی

تسمه تردمیل لاستیکی

تسمه تردمیل لاستیکی

تسمه تردمیل لاستیکی

تسمه تردمیل لاستیکی یکی از قسمت های مهم در یک دستگاه دونده است که فرد به راحتی می تواند بر روی آن قدم بزند. تسمه تردمیل لاستیکی نوار باریکی است که با تلاش موتور به حرکت در می آید که کاربر در بالا قرار می گیرد و با حرکت تسمه تردمیل لاستیکی فرد نیز حرکت خود را آغاز می کند. جنس تسمه تردمیل لاستیکی معمولا از پلی آمید، پلی اتیلن ترفتالات و یا در اصطلاح لاستیک بوتادین سباکس می باشد.

برای اینکه در حین حرکت مشکلی پیش نیاید و یا اصطکاک به حداقل ممکن برسد سطح تسمه تردمیل لاستیکی به صورت صاف و مانند پیاده رو است. با توجه به اینکه تسمه تردمیل لاستیکی قسمت اصلی یک تردمیل است بنابراین باید دارای کیفیت بالایی باشد و با داشتن دوام بالا بتواند مقاومت زیادی داشته باشد و از ایجاد خطر برای فرد استفاده کننده جلوگیری کند. تسمه تردمیل لاستیکی دارای سه نوع است که در این قسمت به این چند نوع اشاره می کنیم تا میزان اطلاعات شما نیز بالاتر برود.

سه نوع تسمه تردمیل لاستیکی

• تسمه PU: جنس آن از پلی یورتان است و دارزای کیفیت بالایی نیز می باشد. در برابر خوردگی محکم بوده و همچنین مقاومت بالایی دارد و سطح آنها صاف تر می باشد که سبب می شود کیفیت و راندمان تردمیل را افزایش می دهد.

• تسمه PVC: از پلی وینیل کلراید ساخته شده است و بیشتر در ساخت تردیل های خانگی استفاده می شود که از لحاظ قیمت دارای قیمت مناسبی می باشد و میزان فشار زیادی را تحمل می کند و در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم می باشد.

• تسمه های رابر: این نوع تسمه تردمیل لاستیکی در تردمیل ها با فشار و سرعت بالا استفاده می شوند و به دلیل داشتن مقاومت در برابر سایش و حرارت طول عمر بالایی دارند و برای تردمیل های حرفه ای بهترین انتخاب هستند و می توان با خیال راحت با سرعت بالا از آنها استفاده کرد.

برای خرید تسمه تردمیل لاستیکی باید معیارهای مختلفی را مانند مقاومت، انعطاف پذیری، ضربه پذیری، سطح صاف و عمر طولانی در نظر گرفت که با استفاده از آن می توان بهترین نوع تسمه تردمیل لاستیکی خریداری کرد و تا مدت ها از آن با خیال راحت استفاده کرد. برای خرید یک تسمه تردمیل لاستیکی باید مشخصاتی را در نظر گرفت که ما در این قسمت به ذکر چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

مشخصات تسمه تردمیل لاستیکی با کیفیت

• ضخامت مناسب: ضخامت تسمه تردمیل لاستیکی باید مناسب باشد تا بتوان تحمل وزن و استفاده شدید را داشته باشد.
• عرض مناسب: باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوان به راحتی بر روی آن حرکت کرد.


• ضریب اصطکاک مناسب: اگر تسمه تردمیل لاستیکی دارای ضریب اصطکاک مناسب باشد کاربر می تواند با حداقل انرژی بر روی آن حرکت کند.
• پایداری: باید تسمه تردمیل لاستیکی بتواند در هنگام لرزش وشلوغی پایداری لازم را داشته باشد.
• مقاومت در برابر سایش: باید مقاومت لازم را داشته باشد تا در برابر تمرین های سنگین دچار خرابی نگردد.

برای اینکه یک تسمه تردمیل لاستیکی بتواند تا مدت ها بدون خرابی کار کند باید باکیفیت ساخته شود به همین دلیل بهتر است برای خرید تسمه تردمیل لاستیکی به مراکز فروش معتبر مانند این مرکز مراجعه کنید تا محصولی باکیفیت در اختیار داشته باشید. بهتر است بگوییم که یک تسمه تردمیل لاستیکی باید از مواد ساخت باکیفیت درست شود که بتواند مقاومت خوبی در برابر سایش و حرکت داشته باشد.

بهتر است برای اینکه تا عمر استفاده از تسمه تردمیل افزایش دهیم آن را به صورت روزانه نظافت کنیم که برای این کار از یک پارچه نرم و مرطوب می توان استفاده کرد. بهتر است تراکم تسمه تردمیل مرتب چک شود و در صورت تنظیم نبودن آن را درست کرد. هر چند وقت یکبار برای کالیبره کردن تسمه تردمیل آن را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر نمایید. برای اطلاع از قیمت این نوع تسمه بهتر است عواملی مانند جنس، اندازه و نوع ساخت را در نظر بگیریم که برای داشتن قیمت دقیق آن بهتر است با مشاوران فروش ما در این مرکز ارتباط بگیرید تا هر چه بیشتر شما را راهنمایی نمایند.

این مرکز فروش از مراکز باسابقه ای است که شما خریداران گرامی می توانید تسمه تردمیل را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید. یکی از مزایای خرید آنلاین این است که شما در هر جایی از کشور باشید می توانید به راحتی انواع مختلف محصول را با یکدیگر مقایسه کنید و با گرفتن مشورت های لازم و بالا بردن آگاهی خود در مورد محصول بهترین خرید را داشته باشید.

با خرید از این مرکز می توانید از تخفیف های آنها بهره مند شوید و ومحصول خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه ما تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشترهمین حالا با مشاوران ما در این فروشگاه اینترنتی ارتباط بگیرید تا خریدی عالی را تجربه نمایید.

WhatsApp