* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. فروش تسمه تردمیل | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

فروش تسمه تردمیل

فروش تسمه تردمیل

فروش تسمه تردمیل

فروش تسمه تردمیل

فروش تسمه تردمیل با قیمت مناسب

فروش تسمه تردمیل با ضخامت های 1.5تا 3 میلیمتر, که ضخامت 1.5 میلیمتر از یک لایه نخ بافته شده مقاوم به کشش و سایش و یک لایه PVC آجدار تشکیل می شود. این نوع تسمه تردمیل به دلیل ضخامت پایین، بیشتر برای دستگاه های ساده خانگی که عرض تسمه آنها تا 40 یا 45 سانتیمتر باشند کاربرد دارد و برای تسمه های با عرض بیشتر می بایست از تسمه های تردمیل با ضخامت بیشتر استفاده کرد.

صنایع لاستیکی خلیج فارس در زمینه و فروش تسمه تردمیل سعی دارد بهترین و سریعترین خدمات را در جهت بهبود روز افزون خدمات خود به کار گیرد.

هر تسمه نقاله ای مناسب استفاده برای نوار تردمیل نمی باشد . صنایع لاستیکی خلیج فارس با سالها تجربه در زمینه فروش تسمه تردمیل مناسب ترین و کم اصطکاک ترین تسمه ها را برای تردمیل استفاده می نماید تا از بروز آسیب جدی به تردمیل شما جلو گیری نماید.کارشناسان فروش تسمه تردمیل صنایع لاستیکی خلیج فارس شما را در انتخاب مناسب ترین نوع تسمه تردمیل مشاوره می دهند.

فروش تسمه تردمیل با ضخامت های متفاوت

تسمه تردمیل ضخامت: 1.4 میلی متر مناسب تردمیل تا 100 کیلو تحمل وزن
تسمه تردمیل ضخامت: 1.6 میلی متر مناسب تردمیل تا 110 کیلو تحمل وزن
تسمه تردمیل ضخامت: 1.8 میلی متر مناسب تردمیل تا 120 کیلو تحمل وزن
تسمه تردمیل ضخامت: 2.0 میلی متر مناسب تردمیل تا 130 کیلو تحمل وزن
تسمه تردمیل ضخامت: 2.2 میلی متر مناسب تردمیل تا 140 کیلو تحمل وزن
تسمه تردمیل ضخامت: 2.6 میلی متر مناسب تردمیل تا 160کیلو تحمل وزن
تسمه تردمیل ضخامت: 2.8 میلی متر مناسب تردمیل تا 170 کیلو تحمل وزن

WhatsApp