* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. واشر آب بندی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

واشر آب بندی

واشر آب بندی

واشر آب بندی

واشر آب بندی

از اهمیت زیادی برخوردار است و مصارف زیادی هم در صنایع گاز و نفت دارد و با وجود سادگی از اهمیت زیادی برخوردار است یعنی اگر از آنها در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استفاده نکنیم احتمال نشر سیالات و خطرات ناشی از نشر وجود دارد که بدون استفاده از واشر آببندی نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که سازه های ما ایمنی لازم را داشته باشند آب بندی معمولاً از مواد قابل انعطافی تشکیل می شوند.

ویژگی مهم آنها این است که فضای خالی بین دو اتصال را کاملاً پر میکنند جنس این  ها اکثراً از ترکیبات لاستیک های مصنوعی است. انواع واشر آب بندی: از واشر آب بندی بیشتر در پتروشیمی داروسازی آب و نفت و گاز و همچنین مقاومت در برابر اسید و مواد قلیایی استفاده می شود آب بندی بیشتر بسته به محلی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد انواع مختلفی دارد که نام بردیم .

واشر لاستیکی آب بندی در سایزهای مختلف و برای هر سایز از فلنچ  تولید می ‌شود به عنوان مثال برای آب بندی فلنچ ۲اینچ باید از واشر ۲ اینچ استفاده کنیم این واشر ساختار لاستیکی دارد واز استحکام و کشش بالایی برخوردار است. واشر آب بندی یک قطعه مکانیکی است که برای پر کردن فضای خالی بین دو چیز طراحی شده است شما می توانید با استفاده از این قطعه مکانیکی از نشر و نشتی یک دستگاه خودرو و حتی لوله کشی یک ساختمان جلوگیری کنید که به این کار آب بندی گفته می‌ شود این یکی از کاربرد ی ترین لوازم در صنعت می باشد و البته همه شما آشنایی سطحی با آن دارید برای پر کردن فضای خالی بین قطعات موتور ماشین موتور تمام دستگاه‌ های الکترونیکی لباسشویی ظرفشویی لوله کشی ساختمان از واشر آب بندی استفاده می شود.

WhatsApp