* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. واشر فلنج لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

واشر فلنج لاستیکی

واشر فلنج لاستیکی

واشر فلنج لاستیکی

واشر فلنج لاستیکی

به مجموعه خلیج فارس، یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین تولیدکنندگان قطعات پلاستیکی در تهران، خوش آمدید. تولید واشرهای فلنج لاستیکی ما، با دقت از بین مجموعه ای از مواد با کیفیت بالا، انتخاب شده است. هر کدام با استانداردهای دقیق، در محل کار ما، آزمایش شده اند تا بهترین و مرغوب ترین واشر فلنج را تولید کنیم.

یکی از رایج ترین راه حل هایی که ما ارائه می دهیم شامل واشر لاستیکی است که به طور مرتب برای مصارف خارجی استفاده می شود. این به لطف ویژگی های ایده آلی است که آنها در برابر عواملی مانند دمای بالا و قلیایی، ارائه می دهند. با وجود محبوبیت واشر فلنج لاستیکی، نسخه های جایگزین مانند غیر آزبست X/Y نیز ممکن است برای افزایش مقاومت در برابر عوامل خاص مورد استفاده قرار گیرند.

اینها می توانند شامل آزبست در هنگام استفاده در صنایع خاص، باشند. واشر فلنج لاستیکی به گونه ای طراحی شده اند که فضای بین دو بخش لوله را آب بندی می کنند و از خطرات و آسیب آنها، جلوگیری می کنند. واشرهای فلنج، عمدتاً برای نصب خط لوله و فلنج شیر استفاده می شود. اگر برای انتخاب واشر فلنج لاستیکی برای استفاده خود، به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

راه حل های مختلف واشر تولید شده توسط مجموعه ما

– نوع تخت Full Face : برای محافظت و آب بندی تمام صفحه فلنج لوله
– نوع سوراخ دار : به عنوان یک واشر عمل می کند که می تواند برای آب بندی و اتصالات استفاده شود.
مواد موجود برای تولید واشر فلنج لاستیکی در مجموعه ما :
• EPDM / نیتریل/ SBR
• غیر آزبست X / Y
• گرافیت تقویت شده

کیفیت واشرهای فلنج لاستیکی تولید شده

– واشرهای لاستیکی تقویت شده (نایلون، پارچه، سیم)
– واشر لاستیکی EPDM
– واشرهای لاستیکی نئوپرن
– واشرهای لاستیکی نیتریل
– واشر لاستیکی سیلیکونی
– واشر لاستیکی SBR

تجهیزات واشر فلنج لاستیکی

صنایع لاستیک خلیج فارس با داشتن چندین سال تجربه در تولید قطعات لاستیکی، تخصص زیادی در این زمینه، ایجاد کرده است. امکانات تولیدی در کارخانه ما، شامل مخلوط کردن مواد اولیه با استفاده از تجهیزات مدرن و اجزای اکسترود شده است. مجموعه ما، انواع مختلفی از واشرهای فلنج دار لاستیکی را تولید می کند.

رابر گسکت واشرهای فلنج دار را برای کاربردهای دارویی یا فرآوری مواد غذایی و همچنین بسیاری از کاربردهای بهداشتی مختلف صنعتی ارائه می دهد. واشر فلنج دار حلقه ای برای کاربردهای صنعتی، بیشتر طراحی شده اند. واشر فلنج لاستیکی برای ایجاد یک مهر و موم بین دو فلنج در لوله کشی یا اتصالات شلنگ استفاده می شود.

واشرها از یک ماده نرمتر یا انعطاف پذیرتر از فلنج، ساخته می شوند تا به فلنج ها اجازه می دهد تا واشر را فشرده کنند. سپس این فشرده سازی یک مهر و موم کامل در اطراف دو وجه مجاور فلنج ایجاد می کند تا اتصالی بدون نشتی، ایجاد کند. همه واشرهای فلنج دار لاستیکی ما، دارای گواهینامه های قابل اجرا بر اساس سبک و الاستومر سفارش شده، هستند. محدوده مواد ورق ما معمولاً برای واشر فلنج در بخش‌های صنعتی و لوله کشی استفاده می‌شود. ما می‌توانیم واشرهای فلنج لاستیکی را متناسب با نیاز شما، تولید کنیم.

قطعات واشر فلنج لاستیکی

امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای واشر خود، صحبت کنید. مجموعه ما، به دلیل دانش فنی گسترده و پشتیبانی از مشتری، تمرکز اصلی بر خدمات و همچنین ارائه روشی ساده برای تولید قطعات لاستیکی، به خوبی شناخته شده است. ما همچنین به دلیل ارائه بهترین قطعات لاستیکی سفارشی، و همچنین تولید واشر های فلنج لاستیکی سفارشی خود شناخته شده ایم که به طراحان و مهندسان امکان می دهد تنها با چند کلیک، قطعات لاستیکی خود را از مجموعه ما، سفارش دهند.

ما با برخی از برترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان پیشرو در سراسر ایران کار می کنیم، به این معنی که انعطاف پذیری برای تامین، ذخیره و ارسال از انبار خود در تهران یا ارسال محصولات از تامین کنندگان خود، را داریم. صنایع لاستیکی خلیج فارس به دلیل تولید بهترین واشرهای فلنج لاستیکی در این صنعت شناخته شده است.

تولید واشر فلنج لاستیکی

ما به عنوان تولید کننده پیشرو قطعات لاستیکی، طیف گسترده ای از واشر فلنج لاستیکی را ارائه می دهیم که با استفاده از مواد مختلف تولید می شوند. مجموعه ما، چه واشرهای سفارشی یا واشرهای صنعتی را می تواند مطابق با نیاز مشتری تولید کند. موادی که ما در ساخت واشر فلنج لاستیکی استفاده می کنیم عبارتند از سیلیکون، نیتریل، ویتون، نئوپرن، EPDM، غیر آزبست و تفلون.

واشرهای فلنج ما نیز در ضخامت‌های مختلف با قابلیت‌های ساخت کامل برای هر دو نیاز واشر تخت و حلقه ای ارائه می‌شوند. اگر سوالی دارید با ما تماس بگیرید. ما می توانیم واشر فلنجی مناسب برای نیازهای شما را، تولید کنیم. مجموعه ما، طیف کاملی از انواع مختلف واشر فلنج لاستیکی را برای کاربردهای صنعتی، مواد شیمیایی و لوله کشی ارائه می دهد.

WhatsApp