* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. لرزه گیر لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

لرزه گیر لاستیکی

لرزه گیر لاستیکی

لرزه گیر لاستیکی

از کاربردهای لرزه گیر لاستیکی لرزش ها را به قسمت های مختلف لوله منتقل می کند . امکان تولید سفارشی لرزه گیر لاستیکی وجود دارد . جهت تولید و سفارش با مشاوران ما تماس بگیرید . سبک بودن و کیفیت بالای لرزه گیر لاستیکی از ویژگی های آن می باشد .
دلیل استفاده از لرزه گیر های لاستیکی کم کردن سر و صدا و فرکانس در تجهیزات مکانیکی می باشد .
به این دقت کنید که اگر لرزه گیر لاستیکی در محیط هایی باز که نور خورشید هست نصب شود باید از محافظ لرزه گیر استفاده کنید تا افزایش دوام آن افزایش یابد . لرزه گیر لاستیکی فشار وارد بر لوله ها را کاهش می دهد .

از نظر طبیعت پلی یورتان بسیار مقاوم است ، دارای انبساط جانبی بسیار کمی است و به همین دلیل می توان از آن در فضاهای ساختمانی محدود ، درست مانند یک لرزه گیر لاستیکی استفاده کرد. علاوه بر این ، کاهش ارتعاشات قوی و مداوم ناشی از شاسی را تضمین می کند.

از مزایای لرزه گیر لاستیکی تولید صنایع خلیج فارس شرایط تعمیر و نگهداری آسان و کم هزینه و قیمت مناسب آن در بازار می باشد . این محصول تکان های سخت و ضربه های وارد شده را مهار می کند . مکانیسم به کار رفته در لرزه گیر لاستیکی به گونه ای می باشد که در صنایع های مختلف از جمله کشتیرانی و دریایی و در انواع ماشین آلات صنعتی، آسانسورها جرثقیل ها و پمپ ها کاربرد دارد . لرزه گیر ­های لاستیکی بر اساس میرایی حاصل از لاستیک و کاهش اثرات لرزش ناشی از تجهیزات دینامیکی می‌باشد.

ویژگی های لرزه گیر لاستیکی

عدم تغییر شکل
در برابر تنشهای الکتریکی مقاومت می کند
در برابر شوک و تنش های وارد شده منعطف می باشد
انجام حرکتهای محوری و جانبی به صورت هم زمان
لرزه گیر لاستیکی صداها را جذب می کند
برای استفاده در فلنج ها کاربرد دارد

گروه صنایع خلیج فارس با تولید انبوه لرزه گیر لاستیکی سعی بر آن دارد تا در این عرصه کمک زیادی به مشتریان کند بنابراین با خرید عمده این محصول از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید . برای اطلاع از هزینه ها به سایت ما مراجعه کنید .

WhatsApp