* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. ضربه گیر پیچ دار | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

ضربه گیر پیچ دار

ضربه گیر پیچ دار

ضربه گیر پیچ دار

ضربه گیر پیچ دار

ضربه گیر پیچ دار که برای کاهش دامنه ضربه‌ها و به حداقل رساندن اثر برخورد استفاده می‌شود ، بسته به کاربرد و میزان فشار بر واحد سطح، در اشکال، ابعاد، ضخامت و متریال مختلف از جمله استیل، پلاستیک، فلز سبک و لاستیک، طراحی و تولید می‌شود اما نوع لاستیکی ضربه گیر پیچ دار عمومیت بیش‌تری دارد، چرا که لاستیک نسبت به سایر مواد دارای مدول برشی نسبتاً بالایی است .

ضربه گیر پیچ دار هنگامی که استرس و شوک ناشی از ارتعاشات بر روی مواد لاستیکی اعمال می‌شود، می تواند تنش و ارتعاش بیشتری را قبل از پارگی، تغییرشکل یا انتقال لرزش‌ها جذب کنند و جذب شوک به دلیل انحراف و خاصیت ارتجاعی ضربه‌گیر لاستیکی در زیر فشار شوک اعمال شده، امکان‌پذیر است و غالباً در ساخت ضربه گیر پیچ دار از سه جزء لاستیک با الاسیته بالا، صفحه‌ای فلزی جهت ارتقاء استحکام و در بعضی موارد از الیاف و پارچه‌های منجید برای حفظ ساختار لاستیک در برابر ضربه‌ها و ارتعاشات شدید، استفاده می‌گردد.

ضربه گیر پیچ دار ، جهت جذب تنش و ارتعاش مکانیکی وارد شده از موتورهای دیزلی، برقی، بنزینی و همچنین گیربکس‌ها و پمپ‌های صنعتی به مکانیسم دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی و نیز کاربرد در سازه‌ها، پل‌ها، دکل‌ها و … جهت دریافت ارتعاشات و تنش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضربه گیر پیچ دار در هر صنعتی که تحت تأثیر مکانیزم صنعتی قرار دارد از قبیل خودروسازی، صنایع دریایی، صنایع ریلی و راه‌آهن، صنعت هوایی، صنایع راه‌سازی، جاده‌سازی و پل‌سازی و همچنين صنایع نفت، گاز، پتروشیمی کاربرد ویژه‌ای دارند.

 

WhatsApp