* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. تـسمه نوار نقـاله با روکـش لاسـتیک | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

تـسمه نوار نقـاله با روکـش لاسـتیک

تـسمه نوار نقـاله با روکـش لاسـتیک

تـسمه نوار نقـاله با روکـش لاسـتیک

تـسمه نوار نقـاله با روکـش لاسـتیک

تـسمه نوار نقـاله با روکـش لاسـتیک و لایه های منـجید در ضـخامت های مخـتلف و با تعداد منجید برحسب ضخـامت و قـدرت نقاله در صنایع معادن از جمله : شـن و ماسـه، سـیمان، گـچ، آجر، کاشی سـازی و … مصــرف می گردد. تـسمه نوار نقـاله با روکـش لاسـتیک ساده بیـشتر در ضـخامت 3, 5, 6, 8, 10 موجود است که در صنایع و معـادن کاربرد داردنوار نقاله که از جمـله به کارخانه های گچ، سـیمان، آجر پـزی، شن و ماسـه، آرد و … مــی توان اشاره نمود.

تـسمه نوار نقـاله با روکـش لاسـتیک 3 میل 1 لا منجید ، تسمه نوار نقاله 5 و 6 میـلیمتر 2 لـایه منجید و تسمه نوار نقاله 8 و 10 میلیمتر 3 لایه منجید دارا می باشد. البـته تـسمه نوار نقـاله با روکـش لاسـتیک دیگری با ضخامت بالاتر و بیشتر بنام کاتر پیلاری شناخته می شود.

 

تسمه نوار لاستیکی

LBS شریک تعیین شده برای تحویل تسمه نوار لاستیکی است. ما از یک خط تولید گسترده با تسمه نوار  لاستیکی که می توانیم در چندین سازه، امکانات باز، بی پایان یا شیرینی تولید کنیم، استفاده می کنیم. همچنین تغییرات محصول یا خواسته های ویژه می تواند با کارکنان ما مورد بحث قرار گیرد.

بخوانید: تسمه نقاله انتقال نیرو چیست؟

ما ( صنایع لاستیکی خلیج فارس )پیشنهاد می دهیم:
– بزرگترین کمربندهای دامپینگ
– راه حل های استاندارد و سفارشی
– ممکن است حاوی کیک
– سهام بزرگ
– نصب و نگهداری
– محصولات با کیفیت بالا.

WhatsApp