* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. تولید تسمه نقاله | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

تولید تسمه نقاله

تولید تسمه نقاله

تولید تسمه نقاله

تولید تسمه نقاله

تولید تسمه نقاله : تکنولوژی تولید تسمه نقاله در کشورهای مختلف تا حدی متفاوت است.عواملی از قبیل کیفیت نهایی و ویژگی‌های خاصی که در حین تولید تسمه نقاله‌ برای مصارف خاصی از قبیل معادن زغال سنگ لحاظ می‌شود تاثیر بسزایی روی قیمت نهایی تسمه نقاله دارد.

صنایع لاستیکی خلیج فارس افتخار دارد به عنوان نماینده فروش محصولات صنایع لاستیکی و همچنین تولید تسمه نقاله در خدمت صنعت گران عزیز باشد.

انتخاب جنس مناسب برای رویه و زیره , منجید مناسب با تعداد لایه های کافی که توانایی حمل بار مورد نظر را داشته باشد و در نهایت پخت کامل و بی نقص لایه هایی که بر روی هم قرار گرفته اند نقشی تعیین کننده و اساسی در تولید تسمه نقاله مناسب دارند.

ابتدایی ترین و البته مهم ترین مرحله که در اصل تعیین کننده مرغوبیت تولید تسمه نقاله است تهیه فرمول آمیزه است.آمیزه ای که قرار است با کنار هم قرار دادن اجزایی ریز و درشت, برخی چندین کیلوگرم و برخی چند گرم,تشکیل شود.اجزایی که هریک نقشی مهم و تعیین گر در تولید تسمه نقاله خواهند داشت .

WhatsApp