* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. تسمه نقاله لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

تسمه نقاله لاستیکی

تسمه نقاله لاستیکی

تسمه نقاله لاستیکی

تسمه نقاله لاستیکی

1- لاستیک روکش بالای تسمه نقاله (رویه)

لاستیک روکش بالای تسمه نقاله لاستیکی قسمتی است که بار روی آن قرار می گیرد و وظیفه آن محافظت از عنصر کششی تسمه می باشد و از وارد شدن آسیب های ناشی از شرایط محیطی، سایش و بار عبوری از روی تسمه جلوگیری می کند.

ماده اصلی پوشش رویه تسمه نقاله لاستیکی عموماً ار لاستیک طبیعی یا مصنوعی می باشد و ضخامت آن متناسب با نوع و مشخصات فیزیکی حمل شونده از قبیل دما، اندازه ذرات، برندگی یا صیقلی بودن ، زمان یک دور گردش تسمه نقاله لاستیکی و نیز خواص شیمیایی مواد و شرایط کارکرد تسمه نقاله لاستیکی بستگی دارد.

۲- لاستیک روکش پایین تسمه (زیره) :

لاستیک روکش پایین تسمه نقاله

لاستیک روکش پایین تسمه نقاله

لاستیک روکش پایین تسمه نقاله لاستیکی وظیفه محافظت عنصر کششی در مقابل سایش هرزگردها و درامها و سرریز مواد حمل شونده را دارا می باشد. معمولاً ضخامت لاستیک زیره از ضخامت تسمه نقاله لاستیکی رویه کمتر می باشد.

نوع پوشش خارجی تسمه نقاله لاستیکی با توجه به محافظت در برابر آسیب های محیطی و مکانیکی طراحی می شود.

عواملی را که می تواند در نوع این پوشش تسمه نقاله لاستیکی مؤثر باشد را می توان به سه دسته زیر تقسیم کرد :

– عوامل فیزیکی ،خوردگی ،سایش ، دما، اجسام ریز برنده یا صیقلی
– عوامل شیمیایی ، محیط های اسیدی یا بازی ، روغن ،آب
– مواد غذایی

تسمه نقاله لاستیکی در دو نوع صاف و عاج دارمی باشد که با نصب (T) پله های لاستیکی و بغل بند های لاستیکی (کرکره) مهار شده تا از ریزش کالا به پایین جلوگیری کند که در کارخانجات :شن و ماسه ، سنگ آهن، سیمان و .. کاربرد دارد.

WhatsApp