* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. ضربه گیر لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی چیست؟(rubber damper)

ضربه گیر لاستیکی (لرزه گیر لاستیکی، دمپر لاستیکی) برای کاهش و انتقال ضربه و شوک به ساختار و مکانیسم یک مجموعه بکار می رود. در اشکال و ابعاد مختلف با توجه به شرایط کاری انتخاب می گردند.

و معمولا از لاستیک و صفحه فلزی با طراحی مهندسی جهت بکار گیری و نصب در مکانیسم ها، دستگاه ها یا هر مجموعه مکانیکی یا غیر مکانیکی بکار می‌رود. مجموعه صنایع لاستیکی خلیج فارس آماده همکاری جهت طراحی و تولید انواع ضربه گیر لاستیکی مسلح، انواع ضربه گیر لاستیکی ستون و انواع دمپر لاستیکی می باشد.

ضربه گیر لاستیکی در انواع A,B,C,D و E همچنین لرزه گیرهای صنعتی تولید می شوند. ضربه گیر مورد استفاده در صنایع جهت گرفتن تنش و ارتعاش وارد شده از موتورهای برقی ، دیزلی ، بنزینی و همچنین جعبه دنده ها ی صنعتی و پمپ ها و نیز استفاده در سازه ها ، پل ها ، دکل ها برج ها جهت دریافت ارتعاشات و تنش ضربه گیرها اغلب به همراه فلز و لاستیک که در عملیات تولید به یکدیگر چسبانده می شوند ساخته می شوند.

توليد انواع ضربه گیر لاستیکی با ابعاد و خواص گوناگون جهت کاربرد در صنایع مختلف می باشد.

طراحی و توليد انواع مختلف ضربه گیر لاستیکی براساس استانداردها، متناسب با ميزان بارگذاری و كاربردهای اعلام شده صورت می گيرد.

بسیاری از ماشین آلات صنعتی و بسیاری از پمپ ها برای جلوگیری از ارتعاش و ایجاد لرزش شدید و همین طور بالا بردن طول عمر قطعات و کف سازی از ضربه گیر لاستیکی استفاده می کنند.

مقاومت و عدم فرسودگی در مقابل لرزش، مقاومت در برابر تنش های الکتریکی، مقاومت در سیکل های مداوم از نظر خستگی و شکست، جذب صدا، سهولت در نصب و جابجایی، کاهش اتلاف حرارتی از مزیت های استفاده از ضربه گیر لاستیکی می باشد

WhatsApp