* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. قیمت تسمه نقاله | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

قیمت تسمه نقاله

قیمت تسمه نقاله

قیمت تسمه نقاله

قیمت تسمه نقاله

یکی از مهم‌ترین مواردی که در تهیه و خرید تسمه نقاله لحاظ می‌شود نحوه‌ی قیمت گذاری و قیمت تسمه نقاله آن است. به طور کلی فاکتورهای بسیاری در قیمت تسمه نقاله تاثیر گذار است و مصرف کنندگان محترم می‌بایست به این فاکتورها توجه کنند

و صرفاً به کمترین پیشنهاد قیمت تسمه نقاله واکنش مثبت نشان ندهند و عوامل کیفی که مهم‌ترین عامل تعیین کنده در قیمت تسمه نقاله است را لحاظ کنند.

متاسفانه با توجه با رکود اقتصادی که برخی از کارخانه‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، باعث شده است که در مرحله‌ی تخصیص بودجه‌ها برخی از مصرف‌کنندگان به دنبال کالای ارزان‌تر باشند، غافل از اینکه ارزان‌تر خریدن با چنین نگرشی قطعاً منجر به اعمال ضرر بیشتری به مجموعه می‌شود و این ضرر در محصولاتی همچون تسمه نقاله که از موارد مصرفی و اساسی اکثرا کارخانجات محسوب می‌شوند بیشتر بروز پیدا می‌کند.

لذا مادامی که مصرف کننده متناسب با صنعت مصرفی اقدام به خرید تسمه نقاله می‌کند اگر شرایط کیفی را مد نظر قرار دهد و همراستای کیفیت تسمه نقاله هزینه‌ سازی کند از ضررهای احتمالی در آینده جلوگیری می‌کند لذا به هر پیشنهادی بابت قیمت تسمه نقاله باید آگاه بود.

کیفیت متریال (مواد سازنده در تسمه و تاثیر آن در قیمت تسمه نقاله)

عمدتاً ساختار اولیه تسمه نقاله ترکیبی از کائوچو و منجید می‌باشد که البته به عنوان مثال در نوع مفتولی (Steel Cord) لایه‌های درونی از مفتول‌های فولادی تشکیل شده اند.

کائوچو یا همان لاستیک طبیعی در ساختار تسمه نقاله از اساسی‌ترین اجزای تسمه به شمار می‌رود زیرا به عنوان عامل مقاومتی برای منجید‌ها که در لایه‌های درونی قرار دارند از عوامل بیرونی (مواد حمل شونده) محافظت می‌کنند.

بسیاری از شرکت‌های متقلب چینی که تسمه نقاله‌های بی‌کیفیت تولید می‌کنند برای بالابردن حاشیه‌ی سود خود کائوچو را با زغال سنگ ترکیب می‌کنند که تاثیر به شدت زیادی روی کیفیت تسمه نقاله ادارد که همین امر موجب می‌شود محصول نهایی تسمه نقاله‌ای با کیفیتی بسیار پایین باشد که البته در قیمت تسمه نقاله هم تاثیر زیادی دارد. در صنایع گوناگون متناسب با موادی که حمل می‌شوند می‌بایست نوع پوشش تسمه نقاله را انتخاب نمود که در واقع همان کائوچو است.

مادامی که از تسمه نقاله ضد سایش، ضد روغن، ضد حرارت و …. سخن می‌گوییم به کائوچو در تسمه نقاله اشاره می‌کنیم، حال در نظر بگیرید به جای لاستیک طبیعی مقاوم، زغال سنگ که ماهیتی شکننده دارد وظیفه‌ی مقاومت منجید‌ها از عوامل بیرونی را دارد؟ قاعدتاً‌ چنین تسمه نقاله‌‌ای عمر بسیار کم و کیفیت پایینی دارند و استفاده از آنها منجر به ضرر زیادی برای یک مجموعه می‌شود!

WhatsApp