* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. قالب گیری سفارشی و اکستروژن | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

قالب گیری سفارشی و اکستروژن

قالب گیری سفارشی و اکستروژن

قالب گیری سفارشی و اکستروژن

قالب گیری سفارشی و اکستروژن

برای 100 سال لاستیک مینور تولید کننده پیشرو در قطعات لاستیکی، اکسترود شده و تولید شده بوده است. ما یک شهرت برای ارائه قالب بندی و اکستروژن لاستیکی سفارشی با کیفیت بالا را به دست آورده ایم، که بیشترین مشخصه های برنامه های سفارشی را برآورده می کند. این که آیا شما یک قسمت سفارشی برای یک محصول یا برنامه جدید نیاز دارید یا نیاز به اجرای تولید یک قسمت سفارشی برای قطعات جایگزین یا توزیع کنندگان انبار دارید، ما توانایی و تخصص خود را برای تولید بخش خود داریم. ما بخش اول خود را برای اولین بار تولید می کنیم و آن را در زمان و بودجه ارائه می دهیم.

امکانات ما به طور کامل با تجهیزات پیشرفته و با استفاده از جدیدترین فن آوری ها مدیریت می شود. ما انعطاف پذیری و توانایی برای تولید قطعات خود را به طور موثر و اقتصادی، در حالی که ملاقات با بالاترین استانداردهای کیفیت.

صنایع لاستیکی خلیج فارس از نمونه اولیه از مقادیر تولید استفاده می کند.

خدمات ریخته گری و اکستروژن

توانایی های تولیدی ما عبارتند از:

ریخته گری: ما ارائه می دهیم فشرده سازی، انتقال و قالب گیری تزریقی، به ما اجازه می دهد بخش خود را با استفاده از روش موثر تولید کنید. ما همچنین ارائه قالب ریخته گری لاتکس برای چکمه و کوپلینگ. محصولات قالب را می توان با استفاده از انواع مواد، سختی سنج، و رنگ ها به منظور رعایت الزامات نرم افزار مورد استفاده قرار داد. علاوه بر مواد با کیفیت تجاری، ما قطعات را با استفاده از مواد درجه بندی خاص که با استانداردهای Mil-Spec، ASTM، SAE، ANSI و FDA بیشتر از استانداردهای Mil-Spec، ASTM، SAE، ANSI و FDA هستند، تولید می کنیم و در صورت لزوم می توانیم ترکیبات خاصی را برای شما ایجاد کنیم.

اکسترودینگ: لاستیک های کوچک تولید پروفیل های سفارشی، لوله، واشر و واشر، با استفاده از امکانات اکسترودر پیشرفته ما. ما توانایی تولید قطعات اکسترود شده را در اشکال ساده یا پیچیده، طول های طولانی بر روی قرقره ها و یا در کویل ها داریم و با سوراخ ها، حفره ها یا برش های ویژه ساخته شده است. واشرها را می توان از گوشه های قالب و یا قالب تزریق تولید کرد.

توانایی های درون سازمانی ما به ما امکان می دهد تا ابزار دقیق را به سرعت و به صورت اقتصادی برای قسمت سفارشی خود تولید کنیم.

قطعات اکسترود شده را می توان با استفاده از طیف گسترده ای از مواد، رنگ ها و سختی تولید کرد.

توانایی تولید سفارشی لاستیکی ما توانایی تولید محصولات با کیفیت بالا را فراهم می کند و به شما یک راه حل متداول برای چالش های تولید قطعات لاستیکی شما را ارائه می کند. امروز با ما تماس بگیرید تا ببینیم چگونه میتوانیم کمک کنیم.

برای اطلاع از کارهای صنایع لاستیکی خلیج فارس تماس بگیرید.

WhatsApp