* لطفا آخرین نمونه کارهای ما را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید. * لطفا جهت سفارش و خرید ساعات کاری 20 - 8 در تماس باشید. همه چیز درباره ضربه گیر لاستیکی | صنایع لاستیکی خلیج فارس | قطعات لاستیکی | تسمه نقاله

همه چیز درباره ضربه گیر لاستیکی

همه چیز درباره ضربه گیر لاستیکی

 

لاستیک های  کوچک صنایع لاستیکی خلیج فارس از بامبو با کیفیت بالا تهیه می شوند. علاوه بر این صنایع خلیج ما توانایی ساخت یک قسمت سفارشی برای برآورده ساختن نیازهای خاص مشتریان را دارد.

بخوانید: ضربه گیر لاستیکی صنعتی

بمب های صنعتی لاستیکی، راهنمایی و پاها در طیف گسترده ای  از کاربردها، از جمله الکترونیک، هوا فضا، خدمات بهداشتی، ساخت و ساز، حمل و نقل و دفاع استفاده می شود.

 

مواد ضربه گیر لاستیکی

 

ما بومرهای لاستیکی سفارشی با استفاده از نمرات تجاری SBR، و همچنین Neoprene® 1، EPDM، نیتریل و سیلیکون، از جمله بامپرهای سیلیکون با درجه حرارت بالا، تولید می کنیم. مواد در دسترس در رده تجاری و مشخص است از جمله: NASM، ASTM، AMS، SAE .

بخوانید: ضربه گیر لرزه گیر لاستیکی

در لاستیک صنایع لاستیکی خلیج شهرت را برای تولید قطعات لاستیکی با کیفیت بالا به دست آورده ایم.  ما به جزئیات توجه  می کنیم و تعهد میکنیم که برتری بر هر نوع دیگری از قطعات لاستیکی دارد، همراه با تجربه و دانش صنایع لاستیکی خلیج فارس به انواع صنایع که خدمت می کند، اطمینان حاصل کنید که ضربه گیرهای لاستیکی، راهنمایی ها و پا ثابت دستگاه شما  یا فراتر از انتظارات شما است. امروز تماس بگیرید تا ببینیم چگونه می توانیم از ما کمک بگیرید.

WhatsApp